Στην δουλειά έχουμε πάρει 2 AYGO 1000cc με σειριακό σασμαν. Στο 1ο με τα πολλά χλμ (είναι εταιρικό) έχει αλλαχτεί και το σασμαν αλλά και 2 φορές δίσκος-πλατό!!! έχει κάνει όμως και πάνω απο 100000χλμ! Και τα 2 παρουσιάζουν συχνά προβλήματα σχετικά με το σασμαν. Το ένα και με το γκαζι που κόλαγε και μας το άλλαξαν! το δεύτερο Aygo έχει λιγο πάνω από 42000χλμ και ενώ έχει εγγύηση έμεινε από δίσκο! και καλά θα μου πείτε αυτό δεν πιανετε στην εγγύηση! αλλά έχει σειριακό σασμαν! δεν πατας πενταλ! ο δίσκος ΠΩΣ χάλασε!!!???? το κόστος ξεπερνάει τα 400 ευρώ και τους κάνουμε φασαρία και θα δούμε τι θα γίνει! περιττό να πω ότι τα σειριακα σασμαν της Toyota είναι για ΚΛΑΜΑΤΑ μακριά!!!!!! συνέχεια προβλήματα, ακόμα και με τον εγκεφαλό του, λάθος αλλαγες κτλ κτλ, φανταστείτε αν ΔΕΝ είχε εγγύση!!!!
2ον ο αδερφος μου έχει το νεο AURIS με λιγα χλμ και το τιμόνι άρχισε να φθείρεται! του το άλλαξαν με την εγγύηση και αυτό που έβαλαν από την 1η στιγμή την ίδια μέρα τους είπε ότι το υλικό δεν είναι καλό και θα γίνει το ίδιο! φυσικά το έπαιξαν κινέζοι και τώρα έγινε ξανά το ίδιο και δεν τον καλύπτουν!!! αν είναι δυνατόν νεό αμάξι το τιμόνι να γίνεται λες και ειναι πενταετίας! κινέζικα είναι ????
|