Στο συνεργείο το σφίγγουν με ενα κατσαβιδι που βαζουν σε μια υποδοχη στα πισω ταμπουρα.
Απ'ότι εχω μαθει δεν ειναι ο ενδεδειγμενος τροπος να γινει αυτο. Ο σωστος τροπος ειναι απο μεσα απο το αμαξι αλλα πρεπει να βγαλουν την κονσολα με τον τεμπελη για να φανουν οι ντιζες και οι ρυθμιστες του ωστε να γινει σωστη δουλεια. Αλλά ποιος το κανει αυτο στην αντιπροσωπια...
Οσο για τα αμορτισερ σου θα κοιταξω και εγω τα χαρτια του ΚΤΕΟ γιατι περασα πολυ προσφατα και φοράω για πανω απο χρόνο τα KYB excel-g σε συνδιασμο με ελατηρια ΤΤΕ... Σχεδον ιδιο συνδιασμο με τα δικα σου δλδ (καθως λενε πως τα μαμα αμορτισερ της TS ειναι παρομοια των excel-g)...
Θα κοιταξω και θα σου πω.
Υ.Γ.: Να τονισω πως στις 12αρες παροτι εχουν πισω δισκοφρενα, τα χρησιμοποιουν μονο για το ποδοφρενο, ενω το χειροφρενο πιανει στα ταμπουρα.
Στις 11αρες και το ποδοφρενο και το χειροφρενο πιανουν στα πισω δισκοφρενα.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|