
25-06-10, 18:11
|
|
|
Εγγραφή: 10-06-2009
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 2.447
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
τελικα κατι βρηκα
πανο παιδια τι λετε?
EBC GD-Series, Χαρακτοί δίσκοι αναβάθμισης εργοστασιακών.
-Κατασκευασμένοι με βάση τους εξαιρετικούς λείους δίσκους της EBC, η μοναδική σχεδίαση των αυλακιών στην επιφάνεια των αναφαθμισμένων αυτών δίσκων ουσιαστικά τραβάει κρύο αέρα κάτω απο το τακάκι κατά το φρενάρισμα, μειώνοντας τη θερμοκρασία του δίσκου, και ταυτόχρονα βοηθώντας την απομάκρυνση σκόνης, αερίων και υπολειμμάτων που δημιουργούνται απο την επιφάνεια τριβής κατά τα έντονα φρεναρίσματα. Επίσης βελτιώνουν τη συμπεριφορά του φρένου υπό αντίξοες συνθήκες, οπως άμμο, βροχή και λάσπη, καθιστώντας τους ιδανικούς για χρήση σε αυτοκίνητα 4Χ4, και για αυτό διατίθενται για τα περισσότερα απο αυτα.
Οι τρύπες δέν διαπερνούν την επιφάνεια των δίσκων, εξαλείφωντας έτσι το πρόβλημα των ραγισμένων ή σπασμένων δίσκων, που είναι κοινό στους διάτρητους δίσκους.
EBC USR-Series, Χαρακτοί δίσκοι μειωμένου θορύβου.
Οι προσεκτικά προσανατολισμένες αυλακώσεις αυτού του χαρακτού δίσκου, δημιουργούν έναν δίσκο σπόρ χαρακτήρα, με ελάχιστο θόρυβο κατα τη λειτουργία του. Η χάραξη του δίσκου διασφαλίζει την ομοιόμορφη φθορά των τακακιών και του δίσκου, χωρίς παραχωρήσεις στη δυνατότητα απομάκρυνσης νερού, σκόνης, αερίων και υπολειμμάτων από την επιφάνεια του φρένου.
Η EBC είχε πάντα την τιμιότητα να λέει πως το μεγαλύτερο πλεονέκτημα των χαρακτών δίσκων απέναντι στους τρυπητούς μόνο, είναι οτι οι χαρακτοί δίσκοι αποτρέπουν τη δημιουργία "αυλακιών" στην επιφάνεια του δίσκου και των τακακιών, διασφαλίζοντας έτσι την ομαλή λειτουργία του φρένου για όλη την διάρκεια ζωής του.
|