ετσι οπως το λεει ο παναγιωτης ειναι. και δεν ειναι το προβλημα αυτη τη φορα μονο στο ρουλεμαν αλλα και στο διαφορικο. και Νικο αυτο που λες δεν ισχυει. εχω στο αμαξι 117,000 χλμ περιπου εγινε μια επισκευη σασμαν νομιζω λιγο πριν τα 90.000 και μια δευτερη μετα απο κανα δυο χιλιαδες χλμ επειδη εκαναν λαθος στον Πασπαλιαρη με την φουρκετα νομιζω και δεν ξεκουμπωνε η οπισθεν επρεπε να βαλω πρωτη για να βγει. μετα απο 17,000 χλμ το θεωρεις λογικο ενα σασμαν να ξαναβγαζει προβλημα και μαλιστα επισκευασμενο ενω μαμα εχει αντεξει καπου στις 90,000 και με χειροτερο τροπο οδηγησης?
αρα ρε Νικο ασε τις ασχετοσυνες...
|