Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από sotoskap
Το 12αρι έχει και μερικά συστήματα για να μην γλιστράει και είναι και μερικά έτη (να μην πω φωτός) μακρυά στο θέμα ασφάλεια.
Φαίνεται πως παίρνει τις στροφές το ένα και πως το άλλο!
Και ξαναλέω! Τον Οκτώβριο στις Σέρρες γίνεται το επίσημο trackday! Όποιος πιστεύει στο συγκεκριμένο video δεν έχει παρά να δηλώσει συμμετοχή και να το αποδείξει με χρόνους! :brows: :brows:
Νομίζω πως μόνο έτσι θα μπορούμε να κάνουμε συγκρίσεις! Και όχι με video από το YouTube που δεν γνωρίζουμε πολλές παραμέτρους (π.χ ικανότητες οδηγών, στησίματα αυτοκινήτων, ελαστικά κλπ)!!! 
|
ναι εχεις απολυτο δικιο για τις παραμετρους που αναφερεις και ακομα πιο πολυ οτι απο ενα βιντεο δεν μπορεις να βγαλεις συμπερασμα...αλλα σιγουρα μπορεις να κανεις καποιες παρατηρησεις οπως οτι η 111 φαινεται(και ειναι) πολυ πιο ρυθμισιμη,εχει καλυτερη κατευθυντικοτητα,πολυ λιγοτερη υποστροφη ειναι σιγουρα πιο ελαφρια αρα πιο ευελικτη και καλυτερη στις μεταφορες βαρους κ.α.
παντως επειδη το trackday αργει θα ταν ενδιαφερον να γραφατε οσο περισσοτεροι την γνωμη σας ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ποιο πιστευτε οτι θα ταν μπροστα σε μια πιστα η εστω διαδρομη με στροφες μια ε11 η μια ε12?Ας παραμεινει το θεμα σε φιλικο επιπεδο και μην εξελιχθει σε διαμαχη απλα πειτε ολοι τις εμπειριες σας και τα επιχειρηματα σας!
