Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #14  
Παλιά 05-06-10, 15:06
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Σίγουρα είναι πολλά και εφόσον ψύχει τον αέρα εισαγωγής και όχι επάνω στο i/c, απλά είπα ότι θα ήταν ακόμα καλύτερα αν κάποιος το έχει και σε συνδυασμό με μπροστινό intercooler. Καταλαβαίνω και τους λόγους που το θες από πάνω και αφού έχεις και τον αεραγωγό είσαι οκ. Οσο για το water injection που ψεκάζει τον αέρα εισαγωγής και τα intercooler, μου φαίνεται είναι σα να συγκρίνουμε αερόψυκτους κινητήρες με υδρόψυκτους! (εννοω στις διαφορές και στα ωφέλη). Θα ήθελα να δω πάντως φωτογραφίες από το μοτερ σου και το κιτακι. Επίσης η τοποθέτηση πόσο κοστίζει? είναι δύσκολη? φαντάζομαι δεν ξέρω κιόλας ότι όσο ζεστός και να είναι ο εισερχόμενος αέρας αυτός θα ψύχεται το ίδιο καλά έτσι? όσοι έχουμε και turbo νομίζω γνωρίζουμε πολύ καλά την πτώση δυναμής του ζεστού αέρας εισαγωγης με του κρύου! με τα πρώτα κρύα νομίζουμε ότι έχουμε πάρει μπόλικα άλογα πάνω! φαντάσου με αυτό το κιτ τι διαφορές θα έχει!
Τα μπεκ που ψεκάζουν τοποθετούνται πριν την πεταλούδα? ή στην πολλαπλή εισαγωγή? γιατί μου φαίνεται στο internet είδα φωτος να έχουν βάλει τέτοια στην σωλήνα του i/c που πάει στην εισαγωγή, δλδ πριν φτάσουμε στην πεταλούδα ακόμα. ΠΧ σαν αυτές:
http://www.lovehorsepower.com/images/WI/mr2_eng2.jpg
http://www.eviltuning.com/catalog/im...on/Install.jpg

Βρήκα και μια ΠΟΛΥ καλή σελίδα εδώ για την εγκατάσταση ! καλά αυτός μόνος του τα έκανε όλα αυτά??? http://www.alkymethinjection.com/instructions.html

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 05-06-10 στις 15:15.
Απάντηση με παράθεση