Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Απ'ότι καταλαβαίνω Αντρέα, όταν μπαινει στο lift το αμαξι... καταπίνει τα χιλιόμετρα όπως η Ντουβλη τα πούρα...
Πιστευα και εγω πως θα στεκοταν καλυτερα ενα 207gt (1600 τουρμπο με 150hp δεν ειναι αυτο?), αλλα τελικα αποδεικνύεται πως ο Ιάπωνας εχει κανει θαυματα με την λυσασμενη ατμοσφαιρα...!
|
Ναι, με τα 150 άλογα είναι, ανοίγει πολύ εύκολα από χαμηλά, γι' αυτό έκανε και αρκετή διαφορά μέχρι να μπω lift αλλά είναι αυτό που λες. Άπαξ και η TS μπει στο lift πραγματικά λυσσάει... Ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα πολύ γρήγορα και μαζεύει διαφορές υπερβολικά γρήγορα...
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GMASTER6
1.φυσιολογικο να τον εχεις εχετε σεβαστη διαφορα στα αλογα...και ειναι και πιο βαρυ το gt
3.το 140αρι γκολφ δεν εχει διπλες εξατμισεις,δεν φαινονται καν!μονο στο gt φαινονταν οι διπλες πισω...τωρα ποιο μοντελο ηταν μονο αυτος ξερει αφου δεν καταλαβες σωστα
4.ποιο οκταβια?μαλλον το 150αρι θα ηταν γιατι ολες οι αλλες εκδοσεις αν ηταν και εξατμισατες δεν παιζει να χατε τετοιες διαφορες...
και γενικα για ολα τα 1,2,3,4 οταν κανουμε τυχαια ανοιγματα στο δρομο δεν ξερουμε ποσο το ανοιγει ο αλλος αν το ανοιγει σωστα αν αλλαζει εκει που πρεπει και λοιπα...
|
Για το golf, είχε διπλές εξατμίσεις σίγουρα, στο στυλ του GT αλλά όλο το άλλο look δεν ήταν GT. Και εξάλλου, δεν πήγαινε σαν GT.
Για το Octavia, ναι το 150άρι πρέπει να ήταν, αλλά κανείς δεν ξέρει εάν και τι άλλο είχε (προγραμμα και τα σχετικά).
Σε όλα τα παραπάνω, δε χωρά καμία αμφιβολία ότι όλοι τους ανοίξανε κανονικά και όσο μπορούσαν. Τώρα, δεν ήμουν και μέσα στο αμάξι τους να δω εάν κοφτιάζανε τις ταχύτητες ή όχι...