Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από endurasKE-30
Παντως μου αρεσει που ενω ησουν γνωστης της επικυνδυνωτητας της καταστασης που αναφερεις εσπασες την δευτερα!!!
Καμια φορα παμε γυρευοντας.
Χωρις να βγαζω τον εαυτο μου απεξω.
|
εχεις απολυτο δικιο σε αυτο,τα ηθελε ο κ@λος μου κ πολυ μαλιστα..να φανταστεις ουτε που εβρησα,το μονο που ειπα ηταν οτι επερεπε να πεσω επανω του για να βαλω μυαλο..
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NyO
Επειδη το θεμα που αναπτυχθηκε εδω το εχω κανει ευτυχως στα μαθηματα ασφαλους οδηγησης που παρακολουθησα (αλλαξαν πολλα στον τροπο που σκεφτομαι οταν οδηγω πλεον) θελω να σας πω πως σε αυτοκινητο με ABS ΔΕΝ υπαρχει γρηγοροτερος τροπος να σταματησεις παρα μονο το ιδιο το φρενο.
Το χειροφρενο το ξεχναμε εντελως γιατι ακυρωνει ολο το συστημα πεδισης! Θελει φρενο αλλα τσαρουχομενο! Αν μπορουμε να ριξουμε ολο μας το βαρος πανω στο πενταλ να το κανουμε και οσο εκεινο κλωτσαει τοσο εμεις το παταμε (δεν το αφηνουμε ποτε για "ξεμπλοκαρει" και να το ξαναπατησουμε).
Ακομα και το κατεβασμα ταχυτητας (που σε στιγμη πανικου ειναι δυσκολο να το κανεις) στο στιγμιαιο πατημα του συμπλεκτη θα δωσει περισσοτερη φορα στο οχημα (μεχρι να ξαναμπει ταχυτητα και να αρχισει να κοβει) οποτε ουτε αυτο ειναι σωστο! Καναμε απειρες δοκιμες στην πιστα με βρεγμενο οδοστρωμα και τεχνιτα εμποδια που δεν επρεπε να χτυπησουμε. Το ABS πραγματικα ΣΩΖΕΙ! Αρκει να το πατας με ολη σου τη δυναμη και να στριβεις το τιμονι σου αν δεις οτι πεφτεις πανω στο "εμποδιο" (αν εχεις περιθωριο βεβαια).Θα στριψεις κανονικα και θα σταματησεις σωος και αβλαβης.
Επισης κατι αλλο που εμαθα ηταν πως το οριο των 50χλμ σε κατοικημενες περιοχες, που μου φαινοταν τοσο γελιο καποτε, ειναι τελικα μεγαλη ταχυτητα οταν πρεπει να κανεις φρεναρισμα πανικου για να αποφυγεις ενα παιδακι ας πουμε που σου πεταχτηκε στα 3 μετρα!!!
|
με την απλη λογικη να το σκεφτει κανεις θα καταλαβει οτι ειναι σωστα ολα οσα γραφεις..