Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #17  
Παλιά 26-05-10, 11:24
Το avatar του χρήστη NyO
NyO Offline:

Moderator
 
Εγγραφή: 08-11-2003
Περιοχή: Νέα Σμύρνη
Ηλικία: 46 male
Μηνύματα: 1.068
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 369
NyO έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Επειδη το θεμα που αναπτυχθηκε εδω το εχω κανει ευτυχως στα μαθηματα ασφαλους οδηγησης που παρακολουθησα (αλλαξαν πολλα στον τροπο που σκεφτομαι οταν οδηγω πλεον) θελω να σας πω πως σε αυτοκινητο με ABS ΔΕΝ υπαρχει γρηγοροτερος τροπος να σταματησεις παρα μονο το ιδιο το φρενο.
Το χειροφρενο το ξεχναμε εντελως γιατι ακυρωνει ολο το συστημα πεδισης! Θελει φρενο αλλα τσαρουχομενο! Αν μπορουμε να ριξουμε ολο μας το βαρος πανω στο πενταλ να το κανουμε και οσο εκεινο κλωτσαει τοσο εμεις το παταμε (δεν το αφηνουμε ποτε για "ξεμπλοκαρει" και να το ξαναπατησουμε).
Ακομα και το κατεβασμα ταχυτητας (που σε στιγμη πανικου ειναι δυσκολο να το κανεις) στο στιγμιαιο πατημα του συμπλεκτη θα δωσει περισσοτερη φορα στο οχημα (μεχρι να ξαναμπει ταχυτητα και να αρχισει να κοβει) οποτε ουτε αυτο ειναι σωστο! Καναμε απειρες δοκιμες στην πιστα με βρεγμενο οδοστρωμα και τεχνιτα εμποδια που δεν επρεπε να χτυπησουμε. Το ABS πραγματικα ΣΩΖΕΙ! Αρκει να το πατας με ολη σου τη δυναμη και να στριβεις το τιμονι σου αν δεις οτι πεφτεις πανω στο "εμποδιο" (αν εχεις περιθωριο βεβαια).Θα στριψεις κανονικα και θα σταματησεις σωος και αβλαβης.
Επισης κατι αλλο που εμαθα ηταν πως το οριο των 50χλμ σε κατοικημενες περιοχες, που μου φαινοταν τοσο γελιο καποτε, ειναι τελικα μεγαλη ταχυτητα οταν πρεπει να κανεις φρεναρισμα πανικου για να αποφυγεις ενα παιδακι ας πουμε που σου πεταχτηκε στα 3 μετρα!!!
__________________
Toyota Corolla E12 1.4 Linea Sol (2004)
Toyota Corolla ΚΕ70 1.3 (1983)
Το παρόν και το παρελθόν....

το μέλλον όμως?




Απάντηση με παράθεση