Να' μαστε λοιπόν και πάλι, μετά από αρκετό καιρό!
Ξεκινάμε με ένα ελάφρωμα σε παγούρι υαλοκαθαριστήρων και μοτεράκι, στο πλαστικό κουτί που έστελνε αέρα στο φιλτροκούτι και κάτι άλλα ψιλοπράγματα!
Το καπώ μαζί με τα φτερά πήραν πόδι όπως είχα πει και είμαι στην διαδικασία μονταρίσματος!
Να τονίσω δε πως το καπώ μαζί με τον αεραγωγό και το air loom βγήκαν στα 3.5 κιλά, από 18 τελικά του μαμά και στα 800 γραμμάρια τα φτερά μαζί με τα φουσκώματα από 4.3 κιλά!
Μαζί με αυτά λοιπόν, μου μπήκε η ιδέα της plexiglassίωσης και όλα τα πλαινά παράθυρα είναι πλέον σε σύνολο 5.2 κιλά από 13.2
Επίσης, οι γρύλοι των παραθύρων πήραν κι αυτοί πόδι
Πρίν
Μετά
Το πίσω παρμπρίζ δεν έχει βγει ακόμα, καθώς περιμένω να το βγάλει τζαμάς (μαζί με το μπροστινό) το οποίο θα γίνει κι αυτό plexiglass, εκτός του μπροστινού που θα αντικατασταθεί με ένα καινούργιο που όταν σπάει (χτύπα ξύλο) γίνεται ρύζι (αυτό που έχω είναι απ τα παλιά που όταν σπάσει απλά τρέξτε να σωθείτε, χαχα)
Τα μπροστινά αμορτισέρ είναι πλέον έτοιμα και περιμένω μόνο κάτι helper springs για να μην κουνιέται το ελατήριο
(μην σχολιάσετε το χρώμα αυτών παρακαλώ, γιατί ναι ρε είναι wannabe ΤΕΙΝ)
Και τελευταίο και καλύτερο για μένα, κάτι tow hooks που αγόρασα από ebay
Mπροστά (μου έφυγε η ούγια για να τα τοποθετήσω)
Πίσω (καλά δεν το συζητώ, παραλίγο να τα παρατήσω και να το κάψω)
