Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #49  
Παλιά 20-05-10, 19:51
Το avatar του χρήστη Ζήσης
Ζήσης Offline:
 
Εγγραφή: 28-10-2009
Ηλικία: 37 male
Μηνύματα: 1.227
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 343
Ζήσης έχει πασίγνωστο όνομα Ζήσης έχει πασίγνωστο όνομα Ζήσης έχει πασίγνωστο όνομα Ζήσης έχει πασίγνωστο όνομα Ζήσης έχει πασίγνωστο όνομα Ζήσης έχει πασίγνωστο όνομα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από davarisx Εμφάνιση μηνυμάτων
εμενα ο μηχανικος μου μου ειχε πει κακος εβαλες ελευθερας να προτιμας το χαρτινο που κραταει σχεδον τα παντα.σημειωση ποτε δεν εβαλα γνησιο φιλτρο αλλα ιμιτασιον.ετσι και εκανα και απο τοτε ο αισθητηρας ειναι πεντακαθαρος.
ειναι φυσικο ρε παιδια το χαρτινο ειναι στεγανο ενω το ελευθερας εχει μεγαλες τρυπες που ψεκαζεις με λαδι.
Οι απόψεις σε αυτό το θέμα είναι λίγο διάχυτες κ ασαφείς........
ναι μεν το φίλτρο τις μαμάς ΤΟΥΟΤΑ είναι σαφώς πιο σφηχτό απο το ελευθέρας αλλά το ελευθέρας είναι "καλύτερο" απο θέμα αέρα αλλά δεν ξέρω απο σκόνη κλπ.....! Πάντος δεν ξέρω τί ισχύει ρε γμτ.......δεν ξέρει η ΤΟΥΟΤΑ οτι το φίλτρο είναι σφηχτό ή απ'την άλλη δεν ξέρει η Κ&Ν JR TRD κ.α. εταιρείες αν παιρνάει σκόνι μέσα στον κινητήρα........? Πάντος για να σου λέει ένας μηχανικός απο την ΤΟΥΟΤΑ 45άρις σε ηλικία οτι (ξέρεις αυτοί οι κινητήρες βγάζουν συχνά AFM όπως κ αισθητήρα "λ" κ το βοηθάει το ελευθέρας) τότε τί να κάνεις? Δεν ξέρω ρε παιδιά τι να πω......
__________________
http://www.auto24.gr
Απάντηση με παράθεση