Ρε, μην αρxιζεται τις μ@λ@κιες παλι με μοτερ 800 και 1000 αλογα με turbo.Το θεμα ειναι το μοτερ να εχει αξιοπιστια και οχι να εχουν ζωη οσο το πεταγμα μια πεταλουδας και να πρεπει να εχουν βυτιο με βενζινη απο πισω.Δηλαδη στην Νιssan ειναι μ@λ@κες που το βγαλαν με 480 και ο Ρουμανος γ@μι@ς με 930.Στα χερια μου μηνα δεν θα αντεχε.
Παντως η ουσια ειναι οτι 4E-FE δεν εσπασε κανενα, αντιθετα χρεπω 4Ε-FTE.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|