Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #23  
Παλιά 17-05-10, 15:04
Το avatar του χρήστη Ζήσης
Ζήσης Offline:
 
Εγγραφή: 28-10-2009
Ηλικία: 37 male
Μηνύματα: 1.227
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 344
Ζήσης έχει πασίγνωστο όνομα Ζήσης έχει πασίγνωστο όνομα Ζήσης έχει πασίγνωστο όνομα Ζήσης έχει πασίγνωστο όνομα Ζήσης έχει πασίγνωστο όνομα Ζήσης έχει πασίγνωστο όνομα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Πιο δυνατο ή πιο γρήγορο?

Πχ s2000 διλιτρο (και TypeR) ειναι πιο γρήγορο απο golf Gti διλιτρο.
Απο στάση κ απο ρεπρίζ το S2000 είναι πιο δυνατό κ πιο γρήγορο απο το Golf GTi αλλά όχι απο το special Edition, τώρα σε σχέσει με το Type-R που είναι δυνατό απο στάση αλλά απο ρεπρίζ κ τελική χάνει σε σχέσει με το Golf GTi γιατί το Golf είναι πιο γρήγορο.......
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Εντωμεταξύ απλά για τα νούμερα... το GtR ειναι 4κινητο 3.8 λιτρα V6 με διπλό τούρμπο. Και οπως βλεπετε λογω 4κινησης κανει καλυτερη εκκίνηση. Φανταστείτε αν ξεκινουσαν μαζι με το LFA ποσο πιο πισω θα ηταν το GtR.

Το LFA ειναι 1000 κυβικά πιο πανω (δλδ 4.8 λιτρα) πισωκίνητο ατμοσφαιρικό V10.
Το πιο ωραίο σημείο είναι που μέχρι τα 100χλμ είναι το LFA 1 αμάξι πίσω κ στο τέλος στα 400μέτρα είναι 1 αμάξι μπροστά κ ο τρομακτηκός ήχος στις 9.000στροφές
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν εχεις αδικο και εσυ ρε συ Βασιλη...

Παντως την ωρα που σκυλιαζει το LFA και αρχιζει και αφηνει πισω το GtR... ο ηχος (και η απολαυση) δεν παιζεται με τιποτα... Δεν μπορω να το συγκρινω ουτε με 10 σκάστρες μαζί... Συμφωνείς?
+1.0000000000000
__________________
http://www.auto24.gr

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Ζήσης : 17-05-10 στις 16:06. Αιτία: Διόρθωση post
Απάντηση με παράθεση