Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT
Παιδιά εγώ όπως έκανα πάντα ΠΟΤΕ δεν ασχολήθηκα με ημίμετρα, για επιδόσεις με διαφορά διπλή αλλάζουμε μοτερ! τώρα να πιάσεις να αλλάζεις το ένα και το άλλο για να πάρεις 3-5hp δεν λέει κατι! πεταμένα λεφτά πιστεύω! ή άστο όπως είναι ή αφού είναι το 1600 βάλε levin μοτερ ή το άλλο με τον κομπρέσορα! μιλάμε για δυνατά μοτέρια! προσωπικά σε toyota δεν έχω δει κανέναν να βάζει απλά πρόγραμμα, όλοι πάνε στις άλλες λύσεις που ειπώθηκαν παραπάνω.
Μην ξεχναμε στα ατμοσφαιρικά για να δούμε άλογα θέλει πείραγμα καπάκι, συμπίεση μοτερ και άλλα πολλά που το ένα φερνει το άλλο και μερικές φορές και την καταστροφη, πάντως μόνο με τέτοια βλέπεις καλές διαφορές. Ενα φίλτρο-πρόγραμμα-εξάτμιση θα πάρεις ψίχουλα και θα κάνεις βαβούρα. Συγκεκριμένα μερικες περιπτώσεις που ήξερα από μοτερ 4E-FE μπορεί πχ να έβγαζαν μέχρι 102-105hp από τα 82 αλλα με κόστος που θα μπορούσαν να είχαν βάλει 4E-FTE και με τα ίδια περιφερειακά (φίλτρο-εξάτμιση κτλ) θα είχαν 140hp.
Για σένα ή λύση είναι υπερκυβισμός, μετατροπή σε turbo, αλλαγή μοτερ με του levin 4Α-GE ή το κομπρεσεράτο 4A-GZE. Διαλέγεις και παίρνεις.
|
Πληροφοριακα ποσο κοστιζει η αλλαγη μοτερ (αγορα, εργατικα)? Χρειαζεται να αλλαχτει και κατι αλλο? Θεσσαλονικη που να ψαξω? Thanks !