Αυτό που λες στην αντλία είναι βαλβίδα ανακούφισης της αντλίας. Εμένα ο μηχανικός δεν την είχε συνδέσει καν! και δεν είχα πρόβλημα εκτός ότι σε μερικές ενώσεις των σωληνώσεων του υδραυλικού μου είχε πετάξει λάδια. Αυτα τα σωληνάκια πάνε σε υποπιέσεις επάνω στην πολλαπλη εισαγωγής και έπιασα και τα σύνδεσα με σωληνάκια σιλικόνης και με ένα ταφακι επειδή είχα μόνο μία αναμονή ελεύθερη. Η χρησιμότητά της είναι να μην ζορίζεται η αντλία όταν στρίβεις το τιμόνο τέρμα αριστερά-δεξια και παίρνει υποβοήθηση από την υποπίεση του κινητήρα, όποτε το αποκλείω να φταίει αυτό καθώς εμένα όπως είπα δεν ήταν καν συνδεδεμένα και δεν έκανε το παραμικρό από αυτά που λες!!!! πιστεύω πως έχει πρόβλημα η αντλία σου! δες και φωτο από εμένα. Αλήθεια έχεις τσεκάρει τον ιμάντα???? μήπως είναι ΠΟΛΥ σφιχτός ή ΠΟΛΥ χαλαρός???? ή φθαρμένος? να το δεις γιατί και αυτό έχει σημασία!!! εμένα δεν είχε ρεγουλαδόρο επειδή η αντλία είναι του μαμα 4E-FE μοτερ και δεν έμπαινε στο 4E-FTE (κανονικά ηθελε αντλία από αυτό το μοτερ) και όταν άλλαξα ιμάντα δεν μπορούσα να τον σφίξω! στον δρόμο χαλάρωνε και το τιμόνι ήταν βαρύ και ασήκωτο ορισμένες φορές αλλά δεν είχα παρατηρήσει τα υγρά στο παγουράκι, πάντως ο ιμάντας αν δεν είναι σωστός μπορεί να σου κάνει νούμερα στο ρελαντί! Τελικά έκανα ρεγουλαδόρο-παντέτα!
