Νομίζω σε κάποια μοντέλα Ε12 το υδραυλικό μετατράπηκε σε ηλεκτρουδραυλικό και έγινε κλειστού κυκλώματος κυκλοφορίας υδραυλικών υγρών (δηλαδή χωρίς εφεδρικό παγουράκι όπου έβλεπες και τις ενδείξεις LOW HIGH). Αν είναι έτσι απλά θα πρέπει να προσέχεις να μην έχει κάπου διαρροή. Θεωρητικά τα υγρά δεν χρειάζεται να αλλαχτούν ποτέ. Τα υγρά αρχίζουν να χανουν τις αρχικές ιδιότητες τους σε τυχόν υπερθέρμανσή τους (σε ζορίσματα - συνεχές στρίψιμο για πάνω από 15 λεπτά σε άγριο οδόστρωμα) ή σε ύπαρξη υγρασίας κάτι που είναι εφικτό μόνο όταν υπάρχει και παγουράκι υγρών.
Επι τη ευκαιρία στο ρελαντί είναι φυσιολογικό τα υγρά να φυσιολογικό να πιτσιλάνε εσωτερικά τα τοιχώματα στο παγουράκι?
|