Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #2  
Παλιά 25-04-10, 00:50
mavroidesgt1 Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 03-05-2009
Μηνύματα: 27
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 200
mavroidesgt1 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Νομίζω σε κάποια μοντέλα Ε12 το υδραυλικό μετατράπηκε σε ηλεκτρουδραυλικό και έγινε κλειστού κυκλώματος κυκλοφορίας υδραυλικών υγρών (δηλαδή χωρίς εφεδρικό παγουράκι όπου έβλεπες και τις ενδείξεις LOW HIGH). Αν είναι έτσι απλά θα πρέπει να προσέχεις να μην έχει κάπου διαρροή. Θεωρητικά τα υγρά δεν χρειάζεται να αλλαχτούν ποτέ. Τα υγρά αρχίζουν να χανουν τις αρχικές ιδιότητες τους σε τυχόν υπερθέρμανσή τους (σε ζορίσματα - συνεχές στρίψιμο για πάνω από 15 λεπτά σε άγριο οδόστρωμα) ή σε ύπαρξη υγρασίας κάτι που είναι εφικτό μόνο όταν υπάρχει και παγουράκι υγρών.

Επι τη ευκαιρία στο ρελαντί είναι φυσιολογικό τα υγρά να φυσιολογικό να πιτσιλάνε εσωτερικά τα τοιχώματα στο παγουράκι?
Απάντηση με παράθεση