Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #11  
Παλιά 20-04-10, 13:41
Το avatar του χρήστη LAKISdj
LAKISdj Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 01-07-2008
Μοντέλο: COROLLA 1.6 SOL M-MT
Περιοχή: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
Ηλικία: 56
Μηνύματα: 130
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 220
LAKISdj είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από vnb Εμφάνιση μηνυμάτων
Συμφωνω ο καθενας στο ειδος του...αλλα το εχω ηδη αναφερει στο Πασπαλιαρη και παω για δευτερη φορα σε λιγες μερες θα δουμε....

Απο την αλλη ομως το θεωρω λιγο ασχημο να μου ακουγετε κατι και να μου πουν οτι ηταν το καπω της μηχανης μισοανοιχτο...γιαυτο και το κοιταξα μεχρι εκει που εφταναν τα χερια μου....τιποτα περισσοτερο....

[Μια εταιρία αν θέλει να σέβεται των πελάτη, και φυσικά τον εαυτό της, το ψαχνή μέχρι τέλους το πρόβλημα, και δεν αφήνει τον πελάτη να βάζει χέρι..!!!.
Να απαιτήσεις να οδήγηση ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ το αμάξι σου με σένα μέσα για να υποδείξεις το πρόβλημα…! Και δεν το παίρνεις μέχρι να γίνει…! Ρίξε και καμία (μπηχτή) ότι θα απευθυνθείς στα κεντρικά (TOYOTA HELLAS) για το πρόβλημα..!
__________________

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη sotoskap : 20-04-10 στις 19:58. Αιτία: οχι χρωματιστες γραμματοσειρές
Απάντηση με παράθεση