Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #26  
Παλιά 17-04-10, 23:57
Το avatar του χρήστη george1973
george1973 Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 10-04-2010
Μοντέλο: YARIS TS TURBO
Περιοχή: Λάρισα
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 76
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 193
george1973 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
παιδιά σορρυ για το άσχετο αλλά εγώ που έχω 4E-FTE με CT9 και το intercooler του starlet GT τοποθετημένο μπροστά απλά δεν ξέρω καν τι θα πει turbo lag γιατί δεν υπάρχει! έχω άμεση απόκριση! έχω δει τρελά κρεμάσματα δύναμης όμως με τοποθετήσεις μεγάλων ιντερκουλερ με την μαμά τουρμπίνα, ή αν έχουν μεγάλες τουρμπίνες που ανοίγουν ψηλά. Αυτό για την ιστορία. Συμφωνώ φυσικά ότι ο κομπρέσορας ανοίγει ποιο γραμμικά. Τώρα για το μοτερ που επέλεξες το προτιμάει και ο μηχανικός μου γιατί φτιάχνεται πολυ ωραία και είναι δυνατό πολυ ακόμα και μαμά όπως είναι, αν και πολλοί το κάνουν turbo ύστερα και απλά σκοτώνει!!! για κομπρέσορα+turbo ξέρω μερικούς που προσπάθησαν να το κάνουν αλλά δεν τα κατάφεραν να δουλέψει σωστά! δεν ξέρω πως η VW τα κατάφερε και η toyota δεν έβγαλε κανα τέτοιο μοτερ εξαρχής!

http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_A_engine#4A-GZE

http://www.club4ag.com/faq_and_tech_...-GZE_specs.htm
Αν οι σωλήνες και το intercooler έχουν το σωστό μήκος και μέγεθος δεν έχεις καθόλου lag,αλλά πολυ πιστευουν πως βάζοντας μεγαλυτερους σωλήνες και intercooler θα έχουν περισσότερο αέρα και εκεί αρχίζουν τα μπερδέματα...Πιστέψτε με το έχω δει άπειρες φορες.......
__________________
YARIS TS
Απάντηση με παράθεση