Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #25  
Παλιά 17-04-10, 23:13
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
παιδιά σορρυ για το άσχετο αλλά εγώ που έχω 4E-FTE με CT9 και το intercooler του starlet GT τοποθετημένο μπροστά απλά δεν ξέρω καν τι θα πει turbo lag γιατί δεν υπάρχει! έχω άμεση απόκριση! έχω δει τρελά κρεμάσματα δύναμης όμως με τοποθετήσεις μεγάλων ιντερκουλερ με την μαμά τουρμπίνα, ή αν έχουν μεγάλες τουρμπίνες που ανοίγουν ψηλά. Αυτό για την ιστορία. Συμφωνώ φυσικά ότι ο κομπρέσορας ανοίγει ποιο γραμμικά. Τώρα για το μοτερ που επέλεξες το προτιμάει και ο μηχανικός μου γιατί φτιάχνεται πολυ ωραία και είναι δυνατό πολυ ακόμα και μαμά όπως είναι, αν και πολλοί το κάνουν turbo ύστερα και απλά σκοτώνει!!! για κομπρέσορα+turbo ξέρω μερικούς που προσπάθησαν να το κάνουν αλλά δεν τα κατάφεραν να δουλέψει σωστά! δεν ξέρω πως η VW τα κατάφερε και η toyota δεν έβγαλε κανα τέτοιο μοτερ εξαρχής!

http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_A_engine#4A-GZE

http://www.club4ag.com/faq_and_tech_...-GZE_specs.htm

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 17-04-10 στις 23:20.
Απάντηση με παράθεση