Και εμένα μου αρέσει πολύ αυτός ο κινητήρας...Πόλύ σημαντικό να έχει μία καλή γραμμικότητα η απόδοση του κινητήρα σου..Και για την καλύτερη αποδοτηκότερη λειτουργεία του και την άμεση ακόκριση στο πάτημα του γκαζιού...Ούτε turbo lag ούτε σκήλιασμα στις 5-6000 rpm για να πάρει τα πόδια του....Και αν χρειαστείς και άλλη δύναμη έχεις επιλογή να το κάνεις turbo για +++++ άλογα και γιατί όχι κομπρεσορ+turbo.....

ΑΑΑΑ μην ξεχάσω...Νομίζω έιδοθήκαμε στον άγιο στέφανο φίλε θέμη αλλά δεν είμαι και σίγουρος...