Παιδια ειλικρινα χιλια συγνωμη για το προηγουμενο μου ποστ αλλα μαλλον απο την πολυ χαρα μου παρακουσα σε κατι που ειπε ο μηχανικος και το αλλο ηταν λαθος συννενοηση.Αν μπορειτε διαγραφτε το για να μην φαινεται οτι ειμαι και παραμυθας.Σημερα ξαναπηγα στον μηχανικο για παραπανω λεπτομερειες.Λοιπον το λαθος που ακουσα ηταν καταρχας τα αλογα.Μου ειπε 140-145 αλογα αλλα μαλλον απο την χαρα μου ακουσα 155-160.Οσο για την τιμη χτες τον ρωταω ποσο θα παει (εννοουσα ποσο θα μου στοιχισει) κι η απαντηση του ηταν 1800(αλλα αυτος εννοουσε οτι θα γινει 1800 κυβικα).
Η αληθεια τελικα ειναι οτι θα αλλαξει στροφαλο (απο Celica),μπιελες (απο Celica),πιστονια(απο το 1600 Corolla, κι ο λογος που δεν βαζει απο 1800 Celica ειναι γιατι βαρανε τα πυρακια,οποτε παει καπου αναμεσα σε αυτα που φοραει το 1400 με το 1800),μεταλλα (απο Celica),μπεκ (απο Corolla T-Sport Που αυτο μου ειπε δεν το κανει κανεις) συν το προγραμμα.Και το κουστουμι για ολα αυτα καινουρια ειναι μαλλον κατι παραπανω απο 2700(μαζι με την εργασια-με το κλειδι στο χερι που λεμε).Για μετα χειρισμενα κατεβαινουμε αλλα θα εχει ψαξιμο(εχω γνωστο βεβαια).
Απορια 1η:Το τριθυρο Corolla E12(που ειναι αγγλικο) τι εγκεφαλο φοραει;Bosch ή Denso;
και απορια 2η:θα φτασει τα αλογα που λεει με αυτα που λεει οτι θα βαλει;Αξιζει να το κανω;Ρωταω γιατι δεν θα πειραξει π.χ.πεταλουδα..
ΥΓ.Χιλια συγνωμη για το πρωτο μου ποστ και χιλια συγνωμη αν σας ζαλιζω αλλα ειναι για την τσεπη μου αρκετα λεφτα και θα ιδρωσω για να το κανω και θελω να γινει σωστα.Ελπιζω να με καταλαβαινετε...Ευχαριστω!
|