κοιταξτε... ειχα φουλ ελευθερη εξατμιση και το αμαξι κρεμαγε (λογικο)... εβαλα παλι τον καταλυτη πανω και ρωτησα για το σωστο τελικο ή μεσαιο ή γενικα το παχος των σωληνωσεων για να εχω την σωστη υποπιεση (που ορθα διορθωσατε)..
δεν αρπαχτηκα ρε παιδια απλα ειπα για πιο πραμα μιλουσα... ειχα ακουσει πως με μεγαλη ροη μπροστα (π.χ διατομη ή καπιο πιο ελευθερο καζανι) και στενο τελικο (back pressure) ισως εχουμε καλυτερο αποτελεσμα..
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη agapiou : 24-03-10 στις 00:33.
Αιτία: συγχώνευση posts...
|