Θέμα: Υγραέριο
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #44  
Παλιά 21-03-10, 12:16
davarisx Offline:
banned
 
Εγγραφή: 11-03-2008
Περιοχή: Μεσογεια
Μηνύματα: 577
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
davarisx θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
καλημερα σε ολα τα παιδια.
συγνωμη που τοσο καιρο δεν ειπα τιποτα για το υγραεριο αλλα λογο χρονου δεν προλαβαινα.
λοιπον πριν απο ολα θελω να σας πω οτι εχω κανει μετατροπη στο αμαξι μου απο τον Νοεμβρη που μας περασε αλλα την ιστορια υγραεριο την εψαχνα περιπου στον 1 χρονο.
εχουμε και λεμε λοιπον.το αμαξι μου ειναι μια collitsa G6 vvtι του 2001 διπορτη 1400 κυβικα.
καταρχας υπαρχουνε 2 συστηματα υγραεριου 4ης και 5ης γενιας.το 4ης γενιας ειναι με πνευμονα και χρειαζεται υπολογισμος βαση του αισθητηρα λ για να βρει την ποσοτητα του αεριου που θα ριχνει+το οτι το συστημα αυτο ειναι αρκετα φθηνοτερο απο το 5ης γενιας.
παμε τωρα στο συστημα 5ης γενιας.το συστημα αυτο δεν χρειαζετια κανεναν πνευμονα για να δυλεψει απλα μπαινουνε 4 μπεκ στην πολαπλη εισαγωγης(ενα για καθε κυλινδρο και μιλαμε για υγρο ψεκασμο του αεριου)απο εκει και περα απο ενα καλωδιακι που δινει την εντολη στο μπεκ της βενζινης ανταμωνει τον εγκεφαλο του αεριου.
η μπουκαλα μου ειναι τοποθετημενη στην ρεζερβα πολη ομορφα και την ρεζερβα την κουβαλαω χυμα στο πορτ μπαγκαζ η μπουκαλα περνει καθαρα 36λιτρα αεριο.
η ολη μετατροπη εγινε απο την υγραεριοκινηση (ygraeriokinisi.gr μπιρμπος λεγεται ο ανθρωπος)θεωρω ο καλυτερος στο ειδος.
αυτο που μου εκανε εντυπωση παιδια ειναι οτι εκατσε και μου εδειξε τα παντα απο τα μπεκ(που ειναι ζιμενς)μεχρι εγκεφαλους και πλεξουδες.οπως μου ειπε με το 5ης γενιας συστημα(που ειναι και αποκλειστικος αντιπρωσωπος της icom ιταλιας)θα παρεις μια εχτρα ιποδυναμη της ταξης του 5% και ηταν απολυτος σε αυτο.
τελικα απο τον νοεμβρη που το εχω βαλει ειμαι απολυτα και τρελα ικανοποιημενος.
για οσους τους καιει το θεμα αποδοση ειδα πραγματη την διαφορα που μου ελεγε στο γκαζι.το αμαξι ειναι σπιρτο απο πολυ χαμηλα μεχρι και τις 6700στροφες του κοφτη.

ασφαλεια.....
μην ακουτε υγραεριο παιδια και τρελενεστε(ενας βλακας που του ειπα οτι καιω υγραεριο με ρωταει μεσα στο αμαξι καπνιζεις?)

πλεονεκτηματα......
1ον το υγραεριο σε περιπτωση σοβαρου τροχαιου ειναι κατα πολυ πιο ασφαλες απο την βενζινη.(φιαλη αεριου δοκιμασμενη σε 100βαρ πιεση)

2ον καθαροτατο καυσιμο χωρις προσμιξεις,νερο,νοθειες

3ον αλλαζω μπουζι και βλεπω μονο ενα ασπρο πεπλο και οχι ψωρα

4ον καπου στα 117 οκτανια καυσιμο που συμενει ελεγχομενη εκρηξη στους κυλινδρους και αντιο πυρακια κτλ

5ον αλλαγη λαδιων στα 10.000χλμ και να ειναι σαν καινουρια.

6ον οσοι απο εσας εχετε μπουκα πισω κοιταξτε τι χρωμα εχει με βενζινη.εμενα οποτε την βλεπω ειναι ασπρη.

7ον μεγαλη διαρκεια ζωης κινητηρα καθωτι 0 καταλοιπα

8ον δυνατοτητα αλλαγης ποσοτητας του αεριου που ψεκαζει με αλλαγη μονο ενος ζιγκλερ και οχι ολοκληρου του μπεκ την ιδια ωρα στο μαγαζι του και δωρεαν.

9ον μιδενικη εκπομπη καυσαεριων αρα καταλυτης για μια ζωη.και ο καταλυτης περιτος ειναι με το αεριο αλλα αμα βγαλουμε τους λ εκτος θα εχουμε λαμπακι.

μειονεκτηματα........

1ον στο συστημα 4ης γενιας υπαρχει οντως χαμηλοτερη αποδοση ενω στο 5ης οχι

2ον το καυσιμο αυτο αποτελειτε απο 70% βουτανιο και 30% προπανιο.απλα καποιες εταιριες βαζουνε λιγοτερο προπανιο με συνεπεια τα συστηματα 4ης γενιας να καταλαβαινουνε την διαφορα ενω της 5ης οχι.

3ον δεν μπαινει ακομα σε κινητηρες FSI αν και οπως μου ειχανε πει μεσα στο 2010 οι ιταλοι θα βγαζανε(νομιζω το εχουνε φερει τωρα)


καταναλωση....
καταναλωση εχω ακριβως της ιδια με της βενζινης(σημειωση με αεριο δουλευει κανονικα ο υπολογιστης καυσιμου στο ταμπλο και μαλιστα ειναι πολυ ακριβης)
θεωρητικα στα 300χλμ με τσιτα γκαζια 11 λιτρα στα 100 εντος πολης.
τσιτα παλι τα γκαζια στην εθνικη στα 300 χλμ 10.3 στα 100
κανονικη οδηγηση στην εθνικη(νορμαλ) εχω καψει 8.6 λιτρα στα 100χλμ


αποριες....

1ον καποιοι απο εσας διαβασα παρακατω λετε οτι επειδη καιμε αμολυβδη βενζινη οι βαλβιδες δεν χρειαζονται λιπανση.ΛΑΘΟΣ η βενζινη απο την φυση της λογο του οτι ειναι υγρο λιπαινει της βαλβιδες.τον ρολο της λυπανσης στο αεριο παιζει το βουτανιο.το προπανιο σκετο επειδη ειναι πολυ ξερο καυσιμο δεν τις λιπαινει αλλα της ξερενει.αλλιως θα καιγαμε σκετο προπανιο και το αμαξι πραγματικα θα ηταν πυραυλος απο ιποδυναμη.
εκει που εβαλα το αεριο εχει και κιτ λιπανσης βαλβιδων για οσους θελουνε να καινε σκετο πραπανιο,αλλα σκετο εχει μονο ολλανδια και αγγλια.

2ον η εγκατασταση(και οχι ολο το αμαξι)περναει κτεο και στην συνεχεια υπουργειο για αλλαγη αδειας.τοσο απλα

3ον ολα τα προιοντα του αεριου ειναι πιστοποιημενα με ISO κτλ και δεν μπαινουνε τυχαια αλλιως θα κυκλοφορουσαν κινητες βομβες στον δρομο.

4ον μπαινει σε ολα τα αυτικινητα τουρμπο η ατμοσφαιρικα αφου οτι μειγματα δινει σε βενζινη μετα θα τα δινει σε αεριο.

προβληματα.....
οταν εβαλα το αεριο μου ειπε ο ανθρωπος οτι προβλημα δεις μην το φερεις αμεσος αλλα κανε πρωτα 4000 χλμ και μετα ελα απο εδω να μου πεις.
1ον ενα προβλημα που ειχα ηταν οτι οταν ηταν κρυο το αμαξι δυσκολευοταν να παρει μπρος.αυτο λυθηκε με μια ηλεκτροβαλβιδα στην παροχη των μπεκ αεριου και δωρεαν.
2ον καπου στις 3500 στροφες το αμαξι κομπλαρε και δυσκολευοτανε.επειδη ειναι vvti το αμαξι μετα απο καποιες στροφες αρχιζει και πινει αρκετα παραπανω.και αυτο το προβλημα παλι λυθηκε την ιδια μερα βαζοντας μου 2 νουμερα μεγαλυτερα ζιγκλερακια και πραγματικα απο τοτε πεταει.


επιλογος

η καλυτερη λυση για οσους αγαπουν το αμαξι τους και δεν θελουν να βαλουν το χερι στην τσεπη τους συνεχεια με τις βενζινες για να το απολαυσουν.
παιδια εμενα το κοστος ηταν 1600ευρω αλλα απο τον Νοεμβρη μεχρι τωρα τα μισα τα εκανα αποσβεση.
πραγματικα στο επομενο μου αυτοκινητο αν ειναι καινουριο παω κατευθειαν για αεριο.


Υ.Γ οποιος ειναι απο αθηνα μπορει να μου πει να κανονισουμε να βρεθουμε να το δει στο αμαξι μου και γιατι οχι να το οδηγησει κιολας.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη davarisx : 21-03-10 στις 13:03.
Απάντηση με παράθεση