
17-03-10, 13:07
|
 |
|
|
Εγγραφή: 28-10-2009
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 1.227
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pavlosTS
Δεν είναι αλήθεια οτι το έριξε στα 160 επειδή χάλαγε. Άλλωστε το ίδιο μοτέρ βγαίνει και στα 180 στο ibiza cupra.
|
Πολύ σωστός! Αυτό που δεν ξεκαθάρησα ήταν οτι στα επόμενα δεν έβαλε την ίδια βελτίωση παρά τώρα στο Ibiza Cupra! Αλλά πιστεύω οτι ο λόγος που δεν έβγαλε το Golf VΙ ή το Scirocco 1.400 170 αλλά 160 κάτι κρίβη όπως κ το οτι τώρα με τον κινητήρα με τα 180 άλογα τον έβγαλε γιατί κάτι παραπάνω καταφέρανε!
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pavlosTS
Εγώ θα συμφωνήσω σε αυτο που είπε ο madvinegar, ότι ένα αμάξι πρέπει να αντεχει στον τρόπο χρήσης του μέσου χρήστη που είναι κατα κύριο λόγο αδαής και δεν υποχρεούται να γνωρίζει μηχανολογία.Απο την άλλη όταν ένα turbo αμαξι σπάει σε ένα μεγαλο ποσοστό φταίει ο χρήστης, οπότε μη κατηγορούμε μόνο το αμάξι, αλλά και τον κάθε άσχετο που δεν ξέρει τι πήρε.
|
Συμφωνό 100% κ λογικά πρέπει να ενημερόνουν τον ιδιοκτήτη για το ποιά θα πρέπει να είναι η χρήση!
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pavlosTS
Για μενα η αληθεια ειναι καπου στη μεση δηλαδή.
Πάντως πιστευω οτι πολλα απο αυτα που γράφονται στα φορουμς για τα σπασμενα TSi δεν ειναι παντα αληθεια αλλα τα γραφουν μερικοι για πλακα
Επισης κατα τη γνώμη μου ειναι λαθος να συγκρινουμε την αξιοπιστια ενος turbo μοτερ με την αξιοπιστια ενος ατμοσφαιρικού και να επάγουμε το συμπέρασμα στην μάρκα συνολικά. Δηλαδή να λέμε αφού τα TSI σπανε, όλα τα VW σπανε, και αφού τα vvti δεν σπανε κανενα ΤΟΥΟΤΑ δεν σπαει
Βασικα δε συγκρινουμε όμοια πραγματα για να βγαζουμε συμπεράσματα
|
Σίγουρα δεν μπορεί να γίνει σύκρηση μεταξύ των δύο αυτοκινήτων γιατί δεν έχουν τίποτα κοινό! Αλλη πίεση το ΤURBO αλλη πίεση η Ατμόσφαιρα! Κ σίγουρα το γεγονός οτι κάποιο μοτέρ μπορεί να σπάσει δεν συμαίνει οτι σπάνε όλα!!! Αλωστε κ οι Corollες Ε11 βγάζανε πρόβλημα στο μοτέρ.......αυτό δεν συμαίνει οτι το παθένουν όλοι οι κινητήρες!!!
__________________

|