Δεν είναι αλήθεια οτι το έριξε στα 160 επειδή χάλαγε. Άλλωστε το ίδιο μοτέρ βγαίνει και στα 180 στο ibiza cupra.
Εγώ θα συμφωνήσω σε αυτο που είπε ο madvinegar, ότι ένα αμάξι πρέπει να αντεχει στον τρόπο χρήσης του μέσου χρήστη που είναι κατα κύριο λόγο αδαής και δεν υποχρεούται να γνωρίζει μηχανολογία.
Απο την άλλη όταν ένα turbo αμαξι σπάει σε ένα μεγαλο ποσοστό φταίει ο χρήστης, οπότε μη κατηγορούμε μόνο το αμάξι, αλλά και τον κάθε άσχετο που δεν ξέρει τι πήρε.
Για μενα η αληθεια ειναι καπου στη μεση δηλαδή.
Πάντως πιστευω οτι πολλα απο αυτα που γράφονται στα φορουμς για τα σπασμενα TSi δεν ειναι παντα αληθεια αλλα τα γραφουν μερικοι για πλακα
Επισης κατα τη γνώμη μου ειναι λαθος να συγκρινουμε την αξιοπιστια ενος turbo μοτερ με την αξιοπιστια ενος ατμοσφαιρικού και να επάγουμε το συμπέρασμα στην μάρκα συνολικά. Δηλαδή να λέμε αφού τα TSI σπανε, όλα τα VW σπανε, και αφού τα vvti δεν σπανε κανενα ΤΟΥΟΤΑ δεν σπαει
Βασικα δε συγκρινουμε όμοια πραγματα για να βγαζουμε συμπεράσματα
|