Ειναι και το αλλο. Το να βαλεις μοτερ καινουριο δεν ειναι απλη υποθεση. Πρεπει να ριξεις τρελο ψαξιμο αν θελεις να βρεις καλο μοτερ και να βρεις μοτερ απο αυτα που δεν καινε λαδι αλλα τα πιο προσφατα με τα καινουριου τυπου εμβολα. Θελει χρονο και παλι δεν γνωριζεις τι βαζεις. Αν φυσικα βρεις οντως καλο μοτερακι τοτε σιγουρα εχεις κανει την καλυτερη επιλογη. Ενα απλο δηλωμα θελει μετα για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο. Απο θεμα τελων κυκλοφορίας δεν υπαρχει διαφορα μιας και απο 1400 ως 1800 πληρωνουμε τα ιδια. Ισως υπαρχει μια μικρη αυξηση στα ασφαλιστρα.
Απο την αλλη με τον υπερκυβισμο ειναι σαν να κανεις μια πληρη ανακατασκευη στο μοτερ και να το κανεις καινουριο. Δεν χρειαζεται τρεξιμο για να βρεις τα ανταλλακτικα. Τα αγοραζεις καινουρια (εκτος αν βρεις μεταχειρισμενο παλιο μοτερ και το χρησιμοποιησεις για ανταλλακτικα - εκτος απο τα εμβολα που θα παρεις τα καινουρια για να μην σου καιει λαδι). Το μοτερ ειναι δικο σου και ξερεις τι καταπονηση εχει φαει, τα βαζεις ολα καινουρια μεσα (και τα καινουρια εμβολα που δεν θα σου καψει λαδι ποτε πλεον) και ειναι σαν να μηδενιζεις το κοντερ.
Εχεις την χαρα της μετατροπης και του undercover, δεν δηλωνεις τιποτα και εχεις και τρομερη ροπη απο χαμηλά λογω αυξημενης συμπιεσης.
Αλλα, οπως ολες οι μετατροπες θελει μετα λιγο ψαξιμο να βαλεις σωστο προγραμμα ή/και εξατμιση για να δουλευει σωστα. Δεν ειναι οπως το εργοστασιακο που δουλευει ρολοι απο τη μανα του.
Βασικα, πιστευω και οι δυο λυσεις ειναι πολυ καλες. Απλα η καθε μια εχει τα συν και τα πλην.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|