Aπαντηση
Φιλε Νικηφορε ειναι πολυ λογικο να πεφτει η ταση οταν ο κινητηρας βρισκεται στο ρελαντι. Μολις αρχιζουν και ανεβαινουν οι στροφες ανεβαινει και η ταση του δυναμο, και συνηθως FULL φορτιο παρατηρειται 1500-2000 οπου και κοβει ο αυτοματος.
Επισης φλατζοκολλα στο λαιμο της πεταλουδας ΜΗΝ βαλεις.
Αλλαξε την η αν ειναι ψιλοκαλη ασε την ιδια. Επισης κατα 99%(δεν ειμαι απολυτα σιγουρος) το ρελαντι αυτων των κινητηρων δεν ρυθμιζεται! Αυτο που σου συνεβει εσενα οταν πειραζες τη βιδα και παρεμενε το ρελαντι, ηταν οι πιθανες διορθωσεις του εγκεφαλου! Οταν παρουσιαζονται προβληματα ρελαντι συνηθως βγαζουμε τη πεταλουδα και κανουμε ενα καλο καθαρισμα σ αυτην αλλα και σε ολους τους παρεμφερεις αισθητηρες(maf, ποτενσιομετρο κτλ). Ριξε και μια ματια στους αισθητηρες σου,σωληνακια υποπιεσης και τετοια...
|