Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από _nicolas_
Απ την στιγμή που αλλάζει η διάσταση του ελαστικού δηλαδή αλλάζει το βήμα αλλάζει η ταχύτητα που δείχνει το κοντέρ.
Οι στροφές του κινητήρα είναι ίδιες απλά εκεί που παλιά με την 5η στις 3000 στροφές είχες 100 τώρα μπορεί να έχεις 105 ή 95.
Αυτό κατά συνεπεία τα αλλάζει όλα και την τελική και πόσα βγάζει η 1η σου, 2α σου κτλ.
Γιαυτό δεν μπορούμε να βάλουμε ότι διάσταση ελαστικών θέλουμε, πέρα από την συμπεριφορά του αυτοκινήτου επιρεαζει και την ταχύτητα που βλέπουμε στο κοντέρ.
|
Aκριβως αυτο!Πολυ σωστο ποστ!