Άν δεν αισθάνθηκες την ανάγκη να το χαμηλώσεις μέχρι τώρα, μην το κάνεις, γιατί είναι πολύ αγχωτικό με δρόμους, ράμπες κτλ, ειδικά αν έχεις μπροστά σπόιλερ.
Καταλαβαίνω ότι τα ελατήρια κανονίζουν την ανεση. Επομένως δεν θα χάσεις και πολλά αν τα κρατήσεις και βάλεις κάποιο "σκληρώτερο" αμορτισερ όπως Bilstein sport. Συμφωνώ με το σχόλιο του papadodi.
Διαφορετικα, τα ΤΤΕ ελατήρια είναι 100% τα Eibach που στοιχίζουν πολύ λιγώτερο. Η Τoyota από ότι έχω καταλάβει βάζει αμορτισερ ΚΥΒ, τα βασικά. Ενδεχομένως να τα διακινούν και σε εξουσιοδοτημένα.
Να ρωτήσω κατι για τα KYB AGX. Στον κατάλογο της KYB στο ιντερνετ δεν βλέπω τα ρυθμιζόμενα AGX για Corolla E12. Όσοι τα βρήκατε ήταν σίγουρα για E12 ?
|