Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #48  
Παλιά 11-02-10, 09:00
Το avatar του χρήστη Black Pearl
Black Pearl Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 14-05-2009
Μοντέλο: Auris 1.6 Dual VVTi
Μηνύματα: 142
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 212
Black Pearl είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Lynx Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν αντιλέγω ότι η πιο δυνατή λύση είναι ο 3sgte, αλλά το θέμα είναι... δηλώνεται??? Φαντάζομαι οτι θα πρέπει να είναι κ λίγο νόμιμη η δουλειά. Πιστεύω ότι θα μπορούσε το παιδί, αφού θέλει 1800, ή να κάνει υπερκυβισμό ή να βάλει μοτέρ από Celica, και αν δεν του αρέσουν τα 140+ άλογα που βγάζει να το κάνει compressor. Το να πάρεις τον 4AGZE(κομπρεσορατο), θα πρέπει να βάλεις μοτέρ από τις αρχές του '90 σε αμάξι του 2009!! Τώρα αμα θες πραγματική δύναμη χωρίς να σε νοιάζουν αυτές οι λεπτομέρειες βάλε από Caldina καλύτερα ή ό,τι άλλο θες.
Αλλά να ξέρεις, ό,τι και να λέμε εμείς, εσύ θα σκάσεις τα λεφτά και το δικό σου αμάξι θα φτιάξεις. Να πάρεις την καλύτερη απόφαση.
Μηπως ειναι λιγο υπερβολες αυτες οι μετατροπες? Η εγγυηση?
Εδω προσπαθω να βρω τροπο να πληρωσω και κατι παραπανω να αυξησω την εγγυηση αν γινεται, ειδικα με οσα ακουω!
Και θα παει καποιος να βαλει ενα μοτερ (σκυλι δε λεω και πολυ δυνατο) της προηγουμενης δεκαετιας σε ενα τετοιο αμαξι?
__________________
Απάντηση με παράθεση