Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #9  
Παλιά 03-02-10, 23:46
Το avatar του χρήστη TARZAN
TARZAN Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 10-05-2008
Μοντέλο: Corolla E11
Περιοχή: Βύρωνας
Ηλικία: 35 male
Μηνύματα: 613
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 271
TARZAN είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pilotos7 Εμφάνιση μηνυμάτων
Ναι φίλε μου έβγαινε η Ε11 facelift 1.6 g6 vvt-i...Ουτε μοτέρ έχω ανοίξει ακόμα...ούτε εισαγωγή έχω αλλάξει,μόνο παράλληλο φοράω,μπεκ από corolla ts...2,5 garrett τουρμπίνα,εξάτμηση και intercooler...το αυτοκίνητο δουλεύει έτσι απο το καλοκαίρι και δεν έχω σταματήσει ούτε μέρα να πατάω με ότι αμάξι μπορείς να φανταστείς...να ξέρεις ότι οι μπίέλες αντέχουν μέχρι και 1 bar για τα πιστόνια δεν ξέρω πάντως τα δικά μου μέχρι τώρα δεν έχουν πάθει κάτι...Δεν καίει σταγώνα λάδι...Η πλαστική εισαγωγή μέχρι 1-1.2 bar αντέχει...

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/486592/ Αυτή είναι η αγγελία?????
Ναι και γω αυτό είχα δεί.Η απορία μου είναι το που περνάει η σωλήνα που συνδέει το τούρμπο με το Intercooler???Πρέπει να lagaρει αρκετά παρόλο ότι έχει μικρό τούρμπο
Εσύ δηλαδή έχεις την πλαστική ακόμα?Δηλαδή πρέπει να είχε αρκετά χαμηλό κόστος η όλη βελτίωση ε?
Απάντηση με παράθεση