Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #3  
Παλιά 03-02-10, 16:18
Το avatar του χρήστη pilotos7
pilotos7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 05-10-2008
Μοντέλο: Corolla E-11 f/l G6
Μηνύματα: 1.784
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 383
pilotos7 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από 4ZZ-FE Εμφάνιση μηνυμάτων
Την καλησπέρα μου παιδιά ενδιαφέρομαι να αγοράσω μια μτχ G6 facelift 1400 Turbo και θέλω να σας ρωτήσω κάποια πράγματα

Μετα επικοινωνία που έγινε με τον ιδιοκτήτη

Ο κινητήρας δεν έχει ανοιχτεί οπότε δεν έχει αλλάξει φλάντζες πιστόνια και τα σχετικά με ότι + ή - συνεπάγεται. Είναι 165 στρόφαλο με 0,5 bar 22άρα τουρμπίνα και 60άρα εξάτμιση
Επίσης δεν έχει παράλληλο αλλά έχει γίνει επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου της toyota απο τον Ανδρικάκη κάπως έτσι αν θυμάμαι καλά. Ξεχνάω τον μάστορα που έκανε την μετατροπή

Με βάζει σε σκέψεις το γεγονός αν μπορεί το αυτοκίνητο χωρίς να έχει αλλάξει μπεκ αντλία βενζίνης μπορεί να βγάλει 165. Επίσης ο εγκέφαλος μπορεί να προγραμματιστεί ξανά στις Ε111;

Και κάτι τελευταίο αν αλλάξω σε σφυρήλατα, μεγαλύτερα μπεκ με 60άρα εξάτμιση και όλα τα άλλα μαμά πόσο σηκώνει η 22άρα τουρμπίνα;

Για πείτε οι turbάτοι τις απόψεις σας
Καλησπέρα.Εγώ έχω Ε11 1.6 vvt-i.Το έχω τουρμπίσει βάζοντας 2.5 αρα garrett μπεκ απο corolla ts και e-manage ultimate..Το δουλεύω εδώ και αρκετό καιρό στο 0.7-0.8...Ξέρω ότι ο εγκέφαλος στα 1.4 δεν παιρνει παράλληλο αλλά πρόγραμμα...οπότε σωστά σου είπε για επαναπρογραμματισμό...
Απάντηση με παράθεση