Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #26  
Παλιά 30-01-10, 17:51
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Εμένα μου είπε η Toyota 280 ευρω τα kyb excel-G αλλά προτίμησα να βάλω τα kyb AGX (αυτά που έχω τώρα δλδ) και έσκασα 600, αλλά ο λόγος είναι ότι ήθελα οπωσδήποτε ρυθμιζόμενη σκληρότητα (έχει 4 σκάλες μπρος-πισω) και τις ρυθμίζεις εξωτερικά από πάνω με κατσαβιδάκι και ο άλλος λόγος είναι ότι τα μαμα αμορτισερ δεν αρκουν για τον 4E-FTE. Και με μαμα ελατήρια που έχω πάνω είμαι ευχαριστημένος εγώ με τον τρόπο που οδηγαω, αν όμως το πλακώσεις σε τιμονιες και τουρμπίσματα απότομα και ελιγμούς κτλ τότε δεν αρκούν για αυτό το μοτερ, βασικά χάνεις την μούρη φεύγει δεξιά-αριστερά (δεν πετάει κόλο) και πιστεύω οτι το κάνει επειδή μπροστά είναι ποιό ψηλά από πίσω και είναι και μαλακά (και είναι και από levin), εγώ όμως δεν το πάω ετσι... στο θέμα της ευθυγράμμισης παρατήρησα ότι αν πχ ξεπαρκάρω απο μια στενή θέση και έχω το τιμόνι στριμένο τέρμα αριστερά ο τροχός κάνει κάτι σαν να χοροπηδάει έχει μια περίεργη αίσθηση, ενώ τερμα από την άλλη δεν το κάνει! τι λέτε να είναι? θέμα ευθυγράμμισης ? επίσης θέλω και μπαλάκια ψαλιδιών μήπως έχει σχέση αυτό ? νομίζω αρχισε και να τραβάει το τιμόνι λιγάκι!
Απάντηση με παράθεση