Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #35  
Παλιά 29-01-10, 19:18
PANOS TSIMIKLIS Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 21-05-2009
Μοντέλο: COROLLA E11
Περιοχή: ΧΑΪΔΑΡΙ
Ηλικία: 36 male
Μηνύματα: 3
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
PANOS TSIMIKLIS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
οι γερμανοι κανουν αυτα που οι ιαπωνες κανανε πριν μια δεκαετια. δεν θα μπω στον κοπο να συγγρινω τα <<καλα μοτερ>> της γερμανιας τα τουρμπατα με τα καλα ατμοσφαιρικα της ιαπωνιας πολλες καροτσες μπροστα ο ιαπωνας. θα μπω στον κοπο να συγγρινω ενα σταρλετ 1300cc τυρβο με ενα tsi μοτερ 1400 συγγρινεται;;;; εγω πιστευω πως το σταρλετ ειναι πολυ μπροστα και σε θεμα δυναμης και σε θεμα αξιοπιστιας. αφηστε τους γερμανους να βγαλουν κανενα ελικοπτερο σινουκ (αυτα που πεφτουν) και κανενα προθηπουργικο αμαξι πολιτελειας και τους ιαπωνες να βγαζουν ΑΜΑΞΙΑ ΔΥΝΑΤΑ ΚΑΙ ΣΚΙΛΙΑ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ.

Προσφατα εγινε ανοιγμα αττικη αιγαλεου auris 1,6 και me golf fsi 1,6 αποτελεσμα κατι κενες μπροστα το auris αυτα σε ρεπριζ. εκκινησεις πηγαιναν σχεδον μαζι με το αοθρισ μισο προστα και το fsi να υδρωνει. διαφορα...... μεχρι το στρογγιλο δεν υπηρχε το fsi πουθενα δεν ειχε συμετοχη γνωμη μου υπερκυβισμος σε 1,8 η 1800 κομπρεσορατο θα εισαι κομπλε

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη corollapatra : 30-01-10 στις 10:03. Αιτία: Συγχώνευση posts...
Απάντηση με παράθεση