Εννοειται πως δεν φταιει η Toyota Ελλας για τον τροπο που συμπεριφερεται ενας μηχανικος της αλλα σιγουρα ευθυνεται ο υπευθυνος της συγκεκριμενης αντιπροσωπιας.
Τωρα σχετικα με το τροπο εξετασης του προβληματος : επειδη στα Auris που εχουν προβλημα με τα καθισματα τους αυτο φαινεται αμεσως (το μονο που χρειαζεται να κανει καποιος ειναι να κατσει στο καθισμα και απλα να κουνηθει λιγο) το να προσπαθει να τα 'ξηλωσει' για να μου δειξει ,και καλα, πως δεν εχουν προβλημα ειναι πιστευω απαραδεκτη συμπεριφορα.
Τελος παντων, οπως σε ολα τα επαγγελματα, ετσι και στα συνεργεια υπαρχουν καλοι μηχανικοι και κακοι μηχανικοι.
__________________
No guts
No glory
|