Μαλλον δεν εχεις καταλαβει το σκεπτικό.
Η βενζινη ουτως ή αλλως κοστιζει για ολους το ιδιο. Θα βαλουν καποιο "καπελο" ως φόρο (εμμεσο τελος κυκλοφορίας) πανω στη τιμή της. (ασχετο που θεωρουμε ότι ήδη ειναι υπερτιμημενη χωρις λογο - αυτο ειναι αλλο κεφαλαιο...).
Απλά αυτος που θα παιρνει Cayene θα "τιμωρείται" παραπάνω γιατι το δικό του ρυπογονο και υπερκαταναλωτικό αμάξι ρουφαει και παραπανω βενζινη. Οσο πιο πολυ βενζινη καιει το αμαξι (οχι λογω χιλιομετρων αλλά λόγω κατανάλωσης κινητηρα λογω πολλων κιβυκων κτλπ) τοσο πιο πολυ θα πληρωνει.
Σου εφερα και παραδειγμα στο προηγουμενο ποστ μου.
Στο τελος του χρονου εσυ θα εχεις δωσει για φορο πχ 500 ευρω (αν ο πχ φορος ειναι το 50%) ενω ο ιδιοκτητης Cayene θα εχει πληρωσει 12.500 ευρω.
Με αυτον τον τρόπο θα φορολογουνε αναλογικα και τα αμαξια, και τα χιλιομετρα που θα διανύουν.
Φυσικά μιλαμε οτι τα τελη κυκλοφορίας οπως τα ξερουμε σημερα θα εχουν καταργηθει εντελως.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|