Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από CTS03
Φαντάζομαι ότι σήμερα θα υπάρχει πολλή περισότερη εμπειρία από την αντικατάσταση του μαμά εγκεφαλου με τον Apexi PFC σε Corolla TS.
Μπορείτε να μας πείτε εντυπώσεις, θετικά και αρνητικά?
Η αντικατάσταση του εγκεφάλου για να κατέβει το λιφτ στα 5.800 χωρίς άλλες δυσλειτουργίες είναι ενδιαφέρουσα. Αλλά μπορείς να τελειώσεις εκεί και να συνεχίσεις χωρίς να ξανασκεφτείς τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου σου, μέχρι να το πετάξεις? Ή όλο και κάποια ρύθμιση (προγραμματισμό) θα θέλει στο μέλλον?
Στο εξουσιοδοτημένο που κάνεις service, θα μπορούν να κάνουν ότι τεστ προβλέπονται για τον κινητήρα?
|
Δεν ειναι τοσο απλο λογο οτι επιδη ο εγκεφαλος ειναι απο celica θελει μετατροπη στην φυσα του εγκεφαλου για να δουλεψει το βεντιλατερ και καποιες εντολες που ειναι διαφορετικα στο celica.Επισης δεν εχει ρελαντι aircondition που σημαινει οτι μερικες φορες στο ρελαντι με το air condition ανοιχτο σβηνει.Το λιφτ και να το κατεβασεις δεν κερδιζεις κατι λογο οτι τα εκκεντρα δεν συμβαδιζουν σε μοιρες κατα την αλαγη και οταν τυο κατευασεις κανει κοιλια μεχρι τις 6200 μπορεις ομως με ενα καλο ρυθμισμα να εξαλειψεις τελειως την πτωση που κανει η καμπυλη μεχρι τις 6200...Η Obd θυρα θα ειναι διακοσμητικη δεν διαβαζει τιποτα το διαγνωστικο...