Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #11  
Παλιά 14-01-10, 01:28
Το avatar του χρήστη JL_e10
JL_e10 Offline:
 
Εγγραφή: 13-08-2006
Μοντέλο: 2001 Avensis T22
Περιοχή: Newcity of Nikaia
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 3.148
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 546
JL_e10 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Δυστυχως η G6 σου πασχει απο το κλασικο προβλημα των Ε11 facelift, και ειναι το λεγομενο short block. Λογικα θα εισαι κοντα στα 100000 χιλιομετρα, που συνηθως πρωτοεμφανιζεται αυτο το προβλημα, ή τα εχεις περασει. Επειδη δεν σε πιανει η επεκταση εγγυησης που ειχε κανει η ΤΟΥΟΤΑ για αυτο το θεμα πας σε αλλαγη μοτερ και βαζεις απο την επομενη Corolla, ή αν προτιμας την Ε12 ασχετα αν ειναι profacelift (2002-2004) ή facelift (2004-2007). Σε αυτη τη γενια δεν υπαρχει το συγκεκριμενο προβλημα. Βεβαια πρεπει να ψαξεις καλα το μοτερ που θα βαλεις να μην ειναι καποιο "σκοτωμενο", κοινως για πεταμα, και να βιαζεται ο μαντρας να το διωξει. Την περιπτωση της ολικης επισκευης του δικου σου μοτερ καλυτερα να την σκεφτεις μονο αν αποδεδειγμενα δεν εχει "αρπαξει" το μπλοκ σου, αν δηλαδη δεν εχει καποιο προβλημα ο κορμος και σωζεται η κατασταση με αλλαγη των εντοσθιων (ευκαιρια να υπερκυβισεις σε 1ΖΖ 1.8). Συν οτι το μοτερ σου ξερεις τι χρηση εχει φαει.
__________________
Αφεντικο, θα θελα να μου κανεις μια αυξηση. Οχι για μενα, αλλα για τη φουκαριαρα την τσεπη μου!!!!
http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=14305
Απάντηση με παράθεση