Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας παιδια και για το χρονο σας. Οι ανηφορες ηταν πραγματι παρατεταμενες, σε υψομετρο>1000 μετρα με στροφες και τετοια. Ο τροπος οδηγησης μου ηταν πραγματι πολυ συντηριτηρικος, πιο ξενερωτος απο τον τροπο που πηγαινε το αυτοκινητο και το εκοβα κιολας περισσοτερο απο οτι θα το εκοβα με το παλιο (ειναι καινουργιο βλεπετε και το παω λιγο επιφυλακτικα, ειχα μεσα και τη κοπελια που ζαλιζεται αν τρεχω

) .Οδηγουσα πραγματι σε αρκετα χαμηλες στροφες, περιμενα ομως οτι το 2πλο vvti και τα 98 αραβικα αλογα θα βοηθουσαν περισσοτερο. Την επομενη φορα που θα βρεθω σε παρομοιο δρομο θα δοκιμασω να κινηθω σε ψηλοτερες στροφες, απλα λυπαμαι το αυτοκινητο να το ακουω να μουγκριζει στις ψηλες για πολυ ωρα.
Παρεπιπτονως το παλιο 1300αρι του 1988 παει ακομα μια χαρα, εχει φτασει 400.000 χλμ με παρα πολλα χιλιομετρα σε χωραφια φορτωμενο να σερνει φωρτωμενο τρειλερ!!!!Το μονο που προσεχα, δεν το εσπαγα ποτε. Οι αλλαγες στις ταχυτητες κανονικα, ουτε ψηλα αλλα ουτε το αφηνα να ζοριστει σε χαμηλες στροφες. Το γκαζι του αρπαζει αμεσως!Ακομα και η 5η!!!Αραγε το νεο μοτερ θα πλησιασει εστω σε τετοια επιπεδα αξιοπιστιας;