πρώτον ο καθένας λέει τη γνώμη του, δε θύξαμε το υπεραυτοκίνητο ε11, συγνώμη αν το κάναμε και υποπέσαμε σε μέγα λάθος.Δεύτερον οι κινητήρες είναι ίδιο ενωω ολόϊδιο με την ε12 όχι όμως με την ε12 f/l. Υπάρχουν καποιες μικρές μηχανικές αλλαγές οι οποίες φαίνονται και γράφονται σε τεχνικό manual που κάποτε ανέβασε κάποιος συμφορουμίτης. Τρίτον, αν βγαίνει η ε12 όπως λες με 120 απο το δρόμο τότε η ε11 δεν θα έπρεπε να κυκλοφορεί καν, διότι ανέβηκα σε μαμα ε11 και όταν κατέβηκα χρειάστικα κουβά για να ξεράσω... τη μετώπη και τη μπάρα μπορώ να σου πω ότι την έχω δει περισσότερες φορές από ότι νομίζεις και πολύ περισσότερο της ε11.Τελος πάντον όπως είπα ο καθένας έχει τη γνώμη του τη διατυπώνει και όλοι μας ανάλογα με τις εμπειρίες μας αν θέλουμε πιστεύουμε τι γράφει ο καθένας ή όχι. Δεν χρειάζεται να γίνεται διαξιφισμός για τέτοια θέματα!!!!!
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από MARMEL
μαλλον ηρθε η ωρα να γελασουμε...
πατημα στο δρομο? με ποσα κμ? με 60-70? με 120 αμα πατησεις γοπα απο τσιγαρο μετατωπιζεσαι 1.5 μετρο μεσα στη στροφη...
ρε παιδια την σοβαρευουμε την κουβεντα η την αστειευουμε?
σοβαρα τωρα...
ποια ειναι ανομοια πραγματα? η 111 με την ε12? αν ηταν ανομοια θα ηταν αλλη μαρκα το ενα και αλλη το αλλο..χωρια οτι φορανε ιδιους κινητηρες...
αν δεν παιζουν ρολο οι βιδες ας πουμε στη συμπαγη-στιβαρη κατασκευη τοτε τι παιζει?
ωστε εμεινε αθικτο με το βολβο ε? επεσε και η μηχανη του και στο ε12 μονο το φαναρι?
εχεις δει ποτε την μετωπη του Ε12 ξεβρακωτη να την δεις πως ειναι?
μαντ ανελαβε γιατι πειραζουν οι αληθειες παλι...
|