Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #6  
Παλιά 30-12-09, 19:06
CTS03 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 14-07-2005
Μηνύματα: 810
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 325
CTS03 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Τέτοιες μικροδιαφορές, της τάξης του 10%, καταλαβαίνω για χρόνια! Θα το έχω υπόψη μου.

Αναφαίρεσαι σε γρανάζι VVTi και όχι VVTLi. Δηλαδή μιλάμε για κάτι που υπαρχει και στα 1.4i και 1.6i ?



Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από hatzidi2 Εμφάνιση μηνυμάτων
να βάλουν το τεστερ πανω και να οπλίσουν το vvti, εαν δουλευει οπως είσαι στο ρελαντι θα κανει πως σβήνει ή θα σβήσει.
Για να είμαι σίγουρος, αν θες επιβεβαίωσε ότι καλά κατάλαβα το εξής:
Με τον τεστερ ενεργοποιούν το vvti και αν αυτό λειτουργούσε κανονικά ο κινητηρας θα πάει να σβήσει. Αν όμως το vvti έχει κολήσει, δεν θα καταλάβει τίποτα ο κινητήρας στο ρελαντί, σωστά?

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη agapiou : 30-12-09 στις 19:27. Αιτία: συγχώνευση posts...
Απάντηση με παράθεση