Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από stm2001gr
παιδιά η μπάρα ήταν τοποθετημένη ανάποδα κι έγινε αυτό. Οι μπάρες πρέπει να τοποθετούνται με τον εξής τρόπο. Η αρχή της μπάρας πρέπει να είναι καλυμμένη από το τέλος της προηγούμενης ώστε να μην μπορείς να σκαλώσεις όταν την ακουμπήσεις. Αν η αρχή της μπάρας βιδωθεί από την πλευρά του οδοστρώματος και από πίσω της βρίσκεται το τελείωμα της άλλης μόλις χτυπήσεις στις μπάρες καρφώνονται μέσα στο αμάξι και συμβαίνει αυτό που βλέπετε. Λειτουργεί σαν τα λέπια. Φυσικά το τέλος και η αρχή του χαλύβδινου στηθαίου (έτσι λέγεται) πρέπει να είναι θαμμένο. Εμπειρικά σας λέω ότι πάντα η αρχή και το τέλος χαμηλώνουν στο οδόστρωμα και κανένας επιβλέπων δεν θα το παραλάμβανε όρθιο. Εδώ σηκώνει εισαγγελέα λοιπόν και φυλάκιση επιβλέπων μηχανικού, και κατασκευαστή. ας είναι καλά το παλικάρι που οδηγούσε και να προσέχετε παιδιά οι δρόμοι κρύβουν πολλές παγίδες τέτοιου είδους. Εγώ εύχομαι να μην είχε καθόλου μπάρες. Το παιδί θα την έβγαζε σίγουρα καθαρή.
|
Συμφωνώ απόλυτα. κάτι αντίστοιχο συνέβει πριν περίπου δυο μήνες στη Νάουσα Ημαθίας απ' όπου και κατάγομαι, με ένα σέατ ίμπιζα δεκαετίας το διαπέρασε ολόκληρο δλδ βγήκε από την μέση του πίσω μέρους. Δυστηχώς εκεί σκοτώθηκε επί τόπου ο πίσω επιβάτης διότι η μπάρα τον διαμέλησε στα δυο. Να μη μπούμε σε λεπτομέρεις καταλαβαίνετε. Το παιδί ήτανε δεκαεφτά χρονών. Τελός πάντων....μακάρι να μην ξαναδούμε τέτοιο θέαμα, ελπίζω οι επιβάτες τουλάχιστον αυτού του ατυχήματος να επέζησαν.