Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από stm2001gr
καταλύτης μεσαίο και σωλήνωση (νομίζω 55mm εξωτερικά) είναι μαμά 1.6.
το δίχαλο είναι από μαυροκάπακο και το τελικό ήταν 2 μικρά καζανάκια και κατάργησα το 1.
ο προηγούμενος κινητήρας που είχα δούλευε μόνο με στενή εξάτμιση. Με 60mm έχανε χαμηλά και μεσαίες (έως 6000στρ.) έως και 20άλογα. πιστεύω πλέον ότι είχε σοβαρό πρόβλημα στις βαλβίδες εξαγωγής.
1η δοκιμή θα είναι μόνο τελικό, ένα πολύ ελεύθερο που έχω. αν δεν ανοίξει όπως περιμένω θα αλλάξω μεσαίο και σωλήνωση. το κακό είναι ότι είχα μεσαίο καζανάκι και σωλήνα έτοιμη φλατζωτή Φ58 και μου τα κλέψανε.
|
δλδ 55χιλ εσωτερικη κιολας ειναι στενη?οχι ρε συ Σταματη!!!55 εχω εγω σε μαυρο φπε...
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Χρηστος
μπραβο ρε σταματη αψογη και μερακλιδικη δουλεια!!!!!!!εμεις τα ειπαμε και απο κοντα στις σερρες την επομενη φορα σε θελω μεσα να τα πριονιαζουμαι μαζι!
σταματη μην συγκρινεις την εξατμιση που ειχες στο αλλο το μοτερ πιστευω η ιδανικοτερη πρεπει να ειναι 55χιλ. και οταν με το καλο το βλεις και τιποτα εκκεντροφορια πας στα 60χιλ., οσο για χταποδι αν θες να βαλεις κατι βαλε απο μαυρο και μονο,οσο το μοτερ σου ειναι μαμα ή 1ο σταδιο!
να το χαιρεσαι φιλε μου καλες 8αρες!!!!!!!!!
|
+1000!!!!δε χρειαζεσε παραπανω ακομα!!!!