Θέμα: 4efe--->4efte
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #6  
Παλιά 09-12-09, 20:19
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
όσα παιδιά ξέρω με μαμα τουρμπίνα και μαμα πίεση και έβαλαν 50αρα μετά την θεωρούσαν λίγη! οι περισσότεροι κάνουν 55αρα και λένε είναι και η καλύτερη και μερικοί και 60αρα. Μιλάω πάντα για εξωτερική διάμετρο σωλήνας γιατί ανάλογα με το πάχος της το μέσα είναι μικρότερο, πάντως σίγουρα δεν είναι το πάχος περισσότερο από 1mm, οι σωληνώσεις πάντως που χρησιμοποίησα στο intercooler (εκτός εκεί που έχω κάνει κολλήματα) οι υπόλοιπες είναι ανοξείδωτη σωλήνα Φ 50mm X 2mm. Aν κάνεις εξάτμιση ανοξείδωτη μπορεί να είναι 2mm αν λοιπόν κάνεις 50αρα το μέσα θα είναι 48mm, που την θεωρώ μικρή, φρόντισε η μέσα διάμετρος να είναι 55-60mm. Tα λέω αυτά μετά απο πολύ ανάλυση σε άλλα forums με παιδιά που έχουν 4E-FTE και πάντα μιλάμε για μαμά πίεση και turbina. Να πω ότι φίλος είχε βρει μαμά εξάτμιση από starlet GT και την έβαλε στο starlet ep82, και μετά φυσικά δεν έκανε καθόλου θόρυβο αλλά δεν τραβαγε σαν το δικό μου! είχε και το μαμά καζανάκι με 2 μπούκες (δίδυμες). Την άλλαξε και έβαλε 60αρα με ελεύθερο καζανάκι και το αμάξι πέταγε μετά! ΜΕΓΑΛΗ διαφορά! επίσης το μαμά downpipe (καταλύτης) δεν μπαίνει στην corolla επειδή έχει γέφυρα! πρέπει να κάνεις χειροποίητο downpipe και αν θες να έχεις καταλύτη, βάζεις μεταλλικό από κάτω.
Απάντηση με παράθεση