Θέμα: Dyno
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #12  
Παλιά 24-11-09, 16:18
Το avatar του χρήστη tsport192
tsport192 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 10-07-2006
Μοντέλο: E12 facelift 1.6 SOL M/R
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 1.484
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 409
tsport192 έχει πασίγνωστο όνομα tsport192 έχει πασίγνωστο όνομα tsport192 έχει πασίγνωστο όνομα tsport192 έχει πασίγνωστο όνομα tsport192 έχει πασίγνωστο όνομα tsport192 έχει πασίγνωστο όνομα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από TOLIS EE80 Εμφάνιση μηνυμάτων
......
Η θεωρια λεει οτι ενας πιο αγριος εκκεντροφορος δινει περισσοτερη ιπποδυναμη στα ψηλα και ροπη (αποτι εχω καταλαβει εξαρταται περισσοτερο απο το αβανς)
Ισως με ενα ρυθμιζομενο γραναζι να ειχες καποιες λυσεις.

Ενδιαφέρουσα μετατροπή όντως!

Όσον αφορά την θεωρία των εκκεντροφόρων, παίζουν πολλοί παράγοντες ρόλο. Εμένα δεν με ξενίζει που έβγαλε πιο χαμηλά την δύναμη, ούτε που έχασε λίγο με τον εκκεντροφόρο.

Μπορεί να φταίει το γρανάζι, μπορεί να χρειάζεται και περαιτέρω ρύθμιση του μείγματος.

Αλλά αυτά τα άλογα με τον μαμά 1.6 Denso? Μπορεί να ρυθμίζει τόσο καλά το μείγμα? Θα ήταν πολυ διαφωτιστικό αν βλέπαμε το dyno, να δούμε καμπύλες κλπ.

Προς Θεού δεν αμφισβητώ τα αποτελέσματα που λες. Απλά αν μπορείς να πάρεις αυτά τα άλογα και ροπή και χωρίς παράλληλο να έχει σωστές καμπύλες, είναι κάτι πολύ ενδιαφέρον.
Απάντηση με παράθεση