Ο δείκτης πρέπει να είναι στην μέση!!! τα έχουμε ξαναπεί κάπου, και εμένα έκανε το ίδιο και νόμιζα ότι απλά δροσίζετε το μοτερ, αλλά σιγά σιγά έβαζα μπρος και αργούσε πολύ ο δείκτης να πηγαίνει στην μέση! τελικά έμαθα από μηχανικούς και toyota ότι οι θερμοστάτες (γνήσιοι) όταν χαλάσουν τελικά μένουν ανοιχτοί και το αποτέλεσμα είναι να μην ανεβάζουν θερμοκρασία! όμως μέχρι τότε συνέχεια κάνει αυτά τα νούμερα να κατεβάζει τον δείκτη! άμεση αλλαγή θερμοστάτη λοιπόν και ΟΧΙ imitation! γιατί όταν κολλήσουν μένουν κλειστοί αντί ανοιχτοί που μένουν της Toyota και αν δεν πάρετε πρέφα αμέσως το μοτεράκι πάει πάπαλα!!! φίλος το έπαθε και έβγαζε καπνούς!
Δείτε και εδώ ανάλογο θέμα :
http://www.corollaclub.com/forums/sh...t=15374&page=3