Δεν ειναι μονο τα λεφτα και η διαδικασια για την δηλωση του καινουριου μοτερ, αλλα και το αυξημενο κοστος ασφάλειας που πρεπει να λαβεις υπόψη.
Τα μπλοκ απο 4zz, 3zz και 1zz ειναι τα ίδια. Απλά εχουν αλλους κωδικους χτυπημενους επανω για να ξεχωριζει το μοντελο και ο κυβισμός.
Μπορεις λοιπον να παρεις το μπλοκ του 4zz ωστε να φαινεται οτι εισαι 1400cc αλλα μεσα να βαλεις εντοσθια απο 1.6 ή 1.8.
Οποτε δεν δηλωνεις τιποτα.
Πιστευω πως ο εγκεφαλος του 1.4 και του 1.6 δεν εχουν καποια διαφορα στην λειτουργια.
Αν βαλεις εντοσθια απο 1.8, τοτε ισως μονο χρειαστεις ενα προγραμματισμο.
Να σου πω πως εγω συν αρκετοι αλλοι εδω μεσα εχουμε κρατησει το μπλοκ του 1.4 και εχουμε βαλει εντοσθια απο 1.8 celica. Το μοτερ δουλευει χωρις κανενα προβλημα με εγκέφαλο του 1.4.
Σιγουρα θα δουλευει καλύτερα (και πιο αποδοτικά και πιο σωστα) αν κανουμε και ενα προγραμματισμό, αλλά οχι πως εχουμε καποιο ιδιαίτερο πρόβλημα μεχρι στιγμης με τον μαμα εγκέφαλο.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|