Λοιπόν,θέλω να ρωτήσω κάποια πράγματα.1ον Οσο αναφορά το 1ο στάδιο του υπερκυβισμου, τι άλλες δουλειές πρέπει να γίνουν στο μπλόκ?Δηλαδή,θα πρέπει να γίνουν κάποιες ενισχύσεις,ώστε να μην υπάρξει θέμα με τα λάδια?Γενικα εκτώς από στρόφαλο-μπιέλες-πιστόνια-χιτόνια, τι άλλο θέλουμε όσο αναφορά το μοτέρ?2ον Με την κεφαλή τι γίνεται?Είναι καλύτερα να μπεί του 1800 ή όχι?τι δουλειές θα πρέπει να γίνουν στην κεφαλή και αν πρέπει.. ροικές κτλ.3ον Υπάρχει κάποιο κιτ για τον 1zz με σφυρίλατα μέρη και αν ναι πιό και σε τι τιμή?Τέλος θα ήθελα να μάθω από όσους το έχετε κάνει πόσο σας πήγε ακριβώς(με το κλειδί στο χέρι).Είναι πιο φθηνό από το να βάλεις 20V(μιλάω για Ε11).Περιμένω να μάθω καθώς πιστεύω πως είναι από τις καλύτερες λύσεις πλέον και λόγω νομοθεσίας και πως αν συνδιαστεί με καλά περιφερειακά πάει πολύ ψηλά.
|