Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #52  
Παλιά 25-10-09, 22:15
Το avatar του χρήστη Erebos
Erebos Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 24-03-2008
Μοντέλο: '97 Avensis 4A-GZE
Περιοχή: Αργυρούπολη, Αθήνα
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 86
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 219
Erebos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από wastegate Εμφάνιση μηνυμάτων
Η διπλου εμβολου εχει το πλεονεκτημα οτι κανει σε αμαξια που δεν μπορουν να βαλουν ανοιχτου τυπου..
"Πεταει" ενα μερος του αερα εξω για να κανει θορυβο και το ποιο πολυ μεσα στην για να μπορει να δουλευει το αμαξι λογο του μετρητη αερα..
Το βασικό πλεονέκτημα είναι το καλύτερο engine response γιατί έχει δύο ελατήρια/διαφράγματα. Ένα μικρό για μικρές αυξομειώσεις στην υπερπίεση, πχ στα πάτα/άσε στις στροφές, και ένα μεγάλο, πχ για τις αλλαγές ταχυτήτων. Έτσι, το boost κρατιέται πιο εύκολα και δεν εξαφανίζεται με το παραμικρό άφημα.

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από wastegate Εμφάνιση μηνυμάτων
Κλειστου τυπου εινα η σκαστρα που δεν κανει θορυβο μιας και δεν διωχνει εξω τον αερα της υπερπληρωσης..
Ανοιχτου τυπου ειναι αυτη που ακουγετε εξω..
Η ssqv κανει ετσι: http://www.youtube.com/watch?v=w9W8r4c81Cs
Και οι κλειστού τύπου έχουν χαρακτηριστικό ήχο, δεν είναι τελείως αθόρυβες. Κύριο πλεονέκτημά τους είναι η πιο άμεση απόκριση στο γκάζι γιατί ο πλεονάζων αέρας δεν φεύγει έξω αλλά ανακυκλώνεται και είναι διαθέσιμος όταν ξαναπατήσεις γκάζι.
Ενδιαφέρον thread για τις κλειστού τύπου: http://audiforums.com/forum/showthread.php?t=2780
Οι ανοικτού τύπου είναι πιο οικονομικές.
Βίντεο που δείχνει την SSQV με και χωρίς τα fins: http://www.youtube.com/watch?v=HblCEQXQ8Q4&fmt=18
__________________
My AVENSIS '97 4A-GZE Project

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Erebos : 25-10-09 στις 22:22.
Απάντηση με παράθεση