
25-10-09, 11:09
|
 |
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 01-07-2008
Περιοχή:
ΙΩΑΝΝΙΝΑ
Ηλικία: 56
Μηνύματα: 130
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
TEST Toyota Corolla 1,6 Optimal Drive | Υγιής «καρδιά»
Πιο δυνατό, με καλύτερες επιδόσεις και χαμηλότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και κατανάλωση παρουσιάζεται το Corolla με τον καινούργιο κινητήρα των 1,6 λτ., φιλοσοφίας Optimal Drive, χωρίς παράλληλα να δέχεται καμία περαιτέρω μηχανική ή αισθητική αναβάθμιση.
| Η10η κατά σειρά γενιά του μικρομεσαίου σεντάν μοντέλου της Toyota, το Corolla, η οποία λανσαρίστηκε στην Ελλάδα τον Ιανουάριο του 2007, είναι διαθέσιμη με νέους, πιο δυνατούς και φιλικούς προς το περιβάλλον κινητήρες. Πρόκειται για τα μηχανικά σύνολα φιλοσοφίας Optimal Drive των 1,33 και 1,6 λτ. ονομαστικής απόδοσης 101 & 132 ίππων, μοτέρ με τα οποία διατίθεται και το χάτσμπακ Auris. Ωστόσο, εκτός από αυτή τη σημαντική αλλαγή, δεν πραγματοποιήθηκε κάποια διαφοροποίηση στην εμφάνιση του αμαξώματος ή του εσωτερικού του ή αναβάθμιση σε άλλα μέρη, όπως αναρτήσεις, φρένα κλπ. |
| Σε σχέση με το Corolla με τον προγενέστερο κινητήρα 1,6 λτ.
• Γρηγορότερο στα 0-100 χλμ./ώρα κατά 0,7 δλ.
• Πιο γρήγορο στα 60-100 χλμ./ώρα με 4η ταχύτητα κατά 0,5 δευτερόλεπτα.
• Πιο γρήγορο στα 80-120 χλμ./ώρα με 5η ταχύτητα κατά 1,8 δευτερόλεπτα.
• Χαμηλότερες εκπομπές CO2 κατά 12 γρ./χλμ.
• Χαμηλότερη κατανάλωση κατά 0,5 λτ./100 χλμ.
• Υψηλότερη τελική ταχύτητα κατά 5 χλμ./ώρα
• Φθηνότερο κατά 640 ευρώ |
|
TEST Υγιής «καρδιά» | Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή-Βαθμολογία |
Τεχνικά χαρακτηριστικά | Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.598 | Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 129/6.010 | Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 160/4.230 | 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 9,8 | 60-100 χλμ./ώρα με 4η (δλ.) | 11,1 | 80-120 χλμ./ώρα με 5η (δλ.) | 14,9 | Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 200 | 100-0 χλμ./ώρα (μ.) | 41,9 | Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)* | 6,4 | Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) | 150 | Βάρος (κιλά) | 1.303 |
*Εργοστασιακή μέτρηση
Εξοπλισμός | ESP | o | Αερόσακοι | 4 | Ηλ. παράθυρα | 2 | Ηλεκτρικοί καθρέφτες | o | Υποβοήθηση τιμονιού | • | Ρύθμιζόμενο τιμόνι | • | Air condition | • | Κλιματισμός | o | Ηχοσύστημα | • | Ζάντες αλουμινίου | o | Τιμή από (ευρώ) | 17.780 | •: στάνταρ, o: προαιρετικός, -: δε διατίθεται |
Βαθμολογία | Κινητήρας - Επιδόσεις | 9 | Ενεργητική ασφάλεια - Οδική συμπεριφορά | 9 | Παθητική ασφάλεια | 10 | Εικόνα - Τεχνολογία - Συναρμολόγηση | 9 | Άνεση | 9 | Χώροι | 8 | Αξιοπιστία | 9 | Κατανάλωση | 8 | Μεταπωλητική αξία | 9 | Value for money | 8. | Συνολική βαθμολογία | 8,80 | Toyota Corolla 1,6 Optimal Drive
TEST
Το καινούργιο Valvematic (με διπλό μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων) μηχανικό σύνολο των 1,6 λτ., φιλοσοφίας Optimal Drive, εμφανίζει υψηλότερη εργοστασιακή ισχύ σε σχέση με το προγενέστερο αντίστοιχης χωρητικότητας μοτέρ (132 ίππων έναντι 124). Παράλληλα, συνδυάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο, το οποίο έχει σωστή κλιμάκωση και με τον επιλογέα να είναι ακριβής. Χαρακτηριστικά που στο σύνολό τους έχουν λειτουργήσει θετικά ως προς τις επιδόσεις, αφού, σύμφωνα με τις μετρήσεις του Auto Τρίτη, το Corolla με το νέο μοτέρ των 1,6 λτ. είναι πιο γρήγορο από στάση και εν κινήσει. Επιπλέον, μειωμένες παρουσιάζονται η κατανάλωση βενζίνης και οι εκπομπές CO2. Πρόσθετα, το μηχανικό αυτό σύνολο κερδίζει τις εντυπώσεις με την ελαστικότητά του, την πολιτισμένη λειτουργία και την προθυμία του στο πάτημα του γκαζιού, ενώ (σύμφωνα πάντα με τις μετρήσεις μας) είναι και πιο αθόρυβο.
Στο νέο 6τάχυτο κιβώτιο ο επιλογέας έχει θετική αίσθηση, ενώ η μακριά 6η σχέση μετάδοσης μειώνει την κατανάλωση και το θόρυβο σε ρυθμούς ταξιδιού.
__________________
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη corollapatra : 25-10-09 στις 15:18.
Αιτία: Συγχώνευση posts...
|